5 lucruri pe care angajatii buni le fac – HPDI

5 lucruri pe care angajatii buni le fac

03.24.11-Great-Employee-Qualities-Do-You-Have-Them

Autor: Radu Vlase

Cu totii ne stim exemplele de la birou. Acei colegi care nu intarzie sarcinile, au mereu idei si solutii pentru problemele care apar, pun succesul echipei pe primul loc si iti dau senzatia ca iubesc ceea ce fac.

Ei reprezinta o sursa de motivatie si inspiratie pentru cei din jurul lor. Dar de ce ies acesti oameni in evidenta mai mult decat ceilalti? Care sunt lucrurile pe care ei le fac diferit fata de restul?

1. Rezolva problemele inainte sa devina probleme.

Acesti oameni inteleg foarte bine scopul actiunilor lor, ceea ce ii face sa aiba o imagine de ansamblu asupra proiectelor. Intuiesc oportunitatile si punctele slabe si cauta solutii pentru rezolvarea acestora.

2. Sunt introspectivi.

Pe langa faptul ca acesti oameni sunt atasati de munca pe care o fac, sunt si preocupati de imbunatatire continua. Ei cer feedback obiectiv de la colegi, atat pentru munca pe care o depun cat si pentru modul in care se comporta la birou.

3. Sunt in pas cu „moda”.

Acesti oameni sunt foarte bine informati despre meseria pe care o practica. Citesc mult despre ce au de facut si se intereseaza de moduri prin care pot sa inoveze. Sunt cei care vin dimineata la birou si ne povestesc despre ce au citit pe net, despre ultimul trend in optimizarea proceselor sau despre cum se comunica asertiv.

4. Se cresc pe ei si ii cresc pe ceilalti.

Prin dorinta lor de a invata si a se dezvolta constant, devin exemple pentru ceilalti angajati, in special pentru cei mai tineri. Isi dedica timp, pentru a-i ajuta cu sfaturi si genereaza oportunitati pentru acestia.

5. Stimuleaza fericirea.

Inteleg faptul ca oamenii de langa ei se confrunta zilnic cu stresul, cu probleme profesionale si personale. Tocmai de aceea isi propun sa aduca un zambet pe fetele colegilor lor ori de cate ori ii intalnesc.

Daca exista astfel de persoane la tine la birou arata-le aprecierea pe care o merita. Ei vor fi primii care vor da o mana de ajutor atunci cand este nevoie, vor pompa energie in cadrul grupului si vor face ca timpul sa treaca intr-un mod placut atunci cand esti la munca.

fii-curios-cu-un-clickcomunicare-asertiva

 [:en] 

Cu totii ne stim exemplele de la birou. Acei colegi care nu intarzie sarcinile, au mereu idei si solutii pentru problemele care apar, pun succesul echipei pe primul loc si iti dau senzatia ca iubesc ceea ce fac.

Ei reprezinta o sursa de motivatie si inspiratie pentru cei din jurul lor. Dar de ce ies acesti oameni in evidenta mai mult decat ceilalti? Care sunt lucrurile pe care ei le fac diferit fata de restul?

1. Rezolva problemele inainte sa devina probleme.

Acesti oameni inteleg foarte bine scopul actiunilor lor, ceea ce ii face sa aiba o imagine de ansamblu asupra proiectelor. Intuiesc oportunitatile si punctele slabe si cauta solutii pentru rezolvarea acestora.

2. Sunt introspectivi.

Pe langa faptul ca acesti oameni sunt atasati de munca pe care o fac, sunt si preocupati de imbunatatire continua. Ei cer feedback obiectiv de la colegi, atat pentru munca pe care o depun cat si pentru modul in care se comporta la birou.

3. Sunt in pas cu „moda”.

Acesti oameni sunt foarte bine informati despre meseria pe care o practica. Citesc mult despre ce au de facut si se intereseaza de moduri prin care pot sa inoveze. Sunt cei care vin dimineata la birou si ne povestesc despre ce au citit pe net, despre ultimul trend in optimizarea proceselor sau despre cum se comunica asertiv.

4. Se cresc pe ei si ii cresc pe ceilalti.

Prin dorinta lor de a invata si a se dezvolta constant, devin exemple pentru ceilalti angajati, in special pentru cei mai tineri. Isi dedica timp, pentru a-i ajuta cu sfaturi si genereaza oportunitati pentru acestia.

5. Stimuleaza fericirea.

Inteleg faptul ca oamenii de langa ei se confrunta zilnic cu stresul, cu probleme profesionale si personale. Tocmai de aceea isi propun sa aduca un zambet pe fetele colegilor lor ori de cate ori ii intalnesc.

Daca exista astfel de persoane la tine la birou arata-le aprecierea pe care o merita. Ei vor fi primii care vor da o mana de ajutor atunci cand este nevoie, vor pompa energie in cadrul grupului si vor face ca timpul sa treaca intr-un mod placut atunci cand esti la munca.

 

 

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Cum influențează valorile unui lider o echipă?