Cinci motive pentru care generatia Millennials schimba rapid mediul de business – HPDI

Cinci motive pentru care generatia Millennials schimba rapid mediul de business

În America, generaţia millennials reprezintă cel mai mare segment de muncă, adică aproximativ 53.5 milioane de oameni. Dar să definim puţin conceptul de millennials. Sunt persoanele născute între anii ’80 şi 2000. Adică persoanele cu vârste între 16 şi 36 de ani, generaţia tânără sau mai bine zis generaţia puternică, deoarece au în sânge microbul libertăţii.

Mediul de business se schimbă incredibil de repede datorită generaţiei millennials sau a generaţiei “ACUM”, o generaţie obişnuită cu recompense imediate, modelată de tehnologie.

Această generaţie aduce o tendinţă în mediul de afaceri şi anume, dezvoltarea companiilor sociale. Este vorba despre anteprenoriatul social care are drept scop rezolvarea problemelor cu care se confrunta omenirea dar totodată constituie şi un business profitabil pentru fondatori. Succesul acestor modele de business: tehnologia şi social media. Exemple de astfel de business-uri sunt: TOMS, Warby Parker, Global Poverty Project. Business-uri care au o componentă socială foarte puternică.

Ultimii 30 de ani de crize mondiale coroborat cu interconexiunea dobândită prin intermediul tehnologiei şi a rețelelor de socializare, au dus la cinci trăsături specifice pe care generaţia millennials le-a dezvoltat şi care au alimentat rolul lor principal în business-urile sociale.

Iată care sunt cele cinci motive pentru care cei din generaţia millennials vor fi cei mai importanţi anteprenori:

1. Tinerii doresc să colaboreze

Tinerii au încredere atât în ei cât şi în colegii lor de muncă. Preferă să lucreze în birouri open space cu pereţi întregi cu whiteboard-uri pe care să-şi noteze ideile iar munca în echipa este o constantă pentru ei.

Când Millennials construiesc un brand, un serviciu sau produs, ei fac acest lucru, cu speranța că îl vor termina consumatorii sau clienții. Sunt interesați de munca în echipă în fiecare etapă. Companiile care înţeleg acest lucru şi găsesc moduri de a se angaja în această relație de co-creație cu Millennials vor avea un avantaj competitiv considerabil.

2. Au rezultate academice foarte bune

În istoria Statelor Unite, Millennials sunt consideraţi cei mai educaţi elevi. S-au înregistrat cereri record pentru înscrierea la universităţi.

Tinerii sunt foarte serioşi în ceea ce priveşte pregătirea lor academică. 94% dintre ei consideră că pentru a reuşi în viaţă este esențial să termini liceul. Nu suportă eşecurile însă nu rămân blocaţi în acestea ci din contră, recuperează rapid şi se concentrează pe lucrurile care trebuie îmbunătățite.

3. Antreprenoriatul este din ce în ce atractiv pentru ei

“Eroul culturii” timpului nostru nu mai este artistul sau reformatorul, sfântul sau omul de știință, ci antreprenorul … Iar forma de artă caracteristică a epocii noastre este planul de afaceri. Conform studiilor, 88% din Milennials au spus în 2014 că şi-ar dori să lucreze pentru un antreprenor, comparativ cu 69% în 2011. Asta nu înseamnă că ei îşi doresc să fie ei anteprenori ci indică faptul că vor să lucreze într-un mediu de lucru mai intim, prietenos şi în care să simtă că pot produce o schimbare.

4. Au crescut într-un mediu sigur

Tinerii de astăzi au crescut într-un mediu mult mai sigur, au crescut supravegheaţi de părinţi şi au o preocupare sporită pentru siguranţă, de aici şi termenul de “părinte elicopter” – aflat mereu în preajma copiilor, ca un elicopter care stă în aer deasupra lor, invadându-le permanent spaţiul.

Însă acest lucru nu este neapărat un lucru rău. Acest mediu protejat ar putea explica de ce tinerii sunt atât de apropiaţi de părinţii lor. Millennials îşi privesc părinţii că apărători şi avangarda lor către restul lumii, în loc de-ai sfida și a se răzvrăti împotriva lor.

5. Pentru ei, tehnologia este întotdeauna accesibilă

Tehnologia a înzestrat societatea cu accesibilitate fără sfârșit. Millennials, în special, sunt conectați în permanență prin intermediul mediilor sociale, smartphone-uri, laptop-uri, tablete – mai puţin televizoare.

Cu o putere de cumpărare anuală de 200 de miliarde de dolari în SUA, Millennials sunt targetul demografic cel mai important pentru agenţiile de publicitate şi autoritatea de necontestat în social media. Trăiesc online, cumpăra online şi mai mult decât atât, atrag alţi tineri în reţele de socializare. O mână de aur pentru companii.

 

 

 [:en]millennials (1)În America, generaţia millennials reprezintă cel mai mare segment de muncă, adică aproximativ 53.5 milioane de oameni. Dar să definim puţin conceptul de millennials. Sunt persoanele născute între anii ’80 şi 2000. Adică persoanele cu vârste între 16 şi 36 de ani, generaţia tânără sau mai bine zis generaţia puternică, deoarece au în sânge microbul libertăţii.

Mediul de business se schimbă incredibil de repede datorită generaţiei millennials sau a generaţiei “ACUM”, o generaţie obişnuită cu recompense imediate, modelată de tehnologie.

Această generaţie aduce o tendinţă în mediul de afaceri şi anume, dezvoltarea companiilor sociale. Este vorba despre anteprenoriatul social care are drept scop rezolvarea problemelor cu care se confrunta omenirea dar totodată constituie şi un business profitabil pentru fondatori. Succesul acestor modele de business: tehnologia şi social media. Exemple de astfel de business-uri sunt: TOMS, Warby Parker, Global Poverty Project. Business-uri care au o componentă socială foarte puternică.

Ultimii 30 de ani de crize mondiale coroborat cu interconexiunea dobândită prin intermediul tehnologiei şi a rețelelor de socializare, au dus la cinci trăsături specifice pe care generaţia millennials le-a dezvoltat şi care au alimentat rolul lor principal în business-urile sociale.

Iată care sunt cele cinci motive pentru care cei din generaţia millennials vor fi cei mai importanţi anteprenori:

1. Tinerii doresc să colaboreze

Tinerii au încredere atât în ei cât şi în colegii lor de muncă. Preferă să lucreze în birouri open space cu pereţi întregi cu whiteboard-uri pe care să-şi noteze ideile iar munca în echipa este o constantă pentru ei.

Când Millennials construiesc un brand, un serviciu sau produs, ei fac acest lucru, cu speranța că îl vor termina consumatorii sau clienții. Sunt interesați de munca în echipă în fiecare etapă. Companiile care înţeleg acest lucru şi găsesc moduri de a se angaja în această relație de co-creație cu Millennials vor avea un avantaj competitiv considerabil.

2. Au rezultate academice foarte bune

În istoria Statelor Unite, Millennials sunt consideraţi cei mai educaţi elevi. S-au înregistrat cereri record pentru înscrierea la universităţi.

Tinerii sunt foarte serioşi în ceea ce priveşte pregătirea lor academică. 94% dintre ei consideră că pentru a reuşi în viaţă este esențial să termini liceul. Nu suportă eşecurile însă nu rămân blocaţi în acestea ci din contră, recuperează rapid şi se concentrează pe lucrurile care trebuie îmbunătățite.

3. Antreprenoriatul este din ce în ce atractiv pentru ei

“Eroul culturii” timpului nostru nu mai este artistul sau reformatorul, sfântul sau omul de știință, ci antreprenorul … Iar forma de artă caracteristică a epocii noastre este planul de afaceri. Conform studiilor, 88% din Milennials au spus în 2014 că şi-ar dori să lucreze pentru un antreprenor, comparativ cu 69% în 2011. Asta nu înseamnă că ei îşi doresc să fie ei anteprenori ci indică faptul că vor să lucreze într-un mediu de lucru mai intim, prietenos şi în care să simtă că pot produce o schimbare.

4. Au crescut într-un mediu sigur

Tinerii de astăzi au crescut într-un mediu mult mai sigur, au crescut supravegheaţi de părinţi şi au o preocupare sporită pentru siguranţă, de aici şi termenul de “părinte elicopter” – aflat mereu în preajma copiilor, ca un elicopter care stă în aer deasupra lor, invadându-le permanent spaţiul.

Însă acest lucru nu este neapărat un lucru rău. Acest mediu protejat ar putea explica de ce tinerii sunt atât de apropiaţi de părinţii lor. Millennials îşi privesc părinţii că apărători şi avangarda lor către restul lumii, în loc de-ai sfida și a se răzvrăti împotriva lor.

5. Pentru ei, tehnologia este întotdeauna accesibilă

Tehnologia a înzestrat societatea cu accesibilitate fără sfârșit. Millennials, în special, sunt conectați în permanență prin intermediul mediilor sociale, smartphone-uri, laptop-uri, tablete – mai puţin televizoare.

Cu o putere de cumpărare anuală de 200 de miliarde de dolari în SUA, Millennials sunt targetul demografic cel mai important pentru agenţiile de publicitate şi autoritatea de necontestat în social media. Trăiesc online, cumpăra online şi mai mult decât atât, atrag alţi tineri în reţele de socializare. O mână de aur pentru companii.

voicalaura

 

 

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Studiu de caz LEONI România: Succesul Academiei care transformă perspectivele șefilor de echipă din producție