Diferentele dintre un manager bun si un manager si mai bun – HPDI

Diferentele dintre un manager bun si un manager si mai bun

manager-leaderManagerii buni au o foarte buna capacitate de organizare, iau cu usurinta decizii majore si au obisnuinta de a face lucrurile importante sa se intample.

Managerii si mai buni  au toate cele de mai sus, plus cateva lucruri esentiale.  Si aici ne referim  in special la aspecte care vizeaza echipa din care fac parte.

Independenta.

Cei mai buni manageri au in vedere ca oamenii lor sa aiba intotdeauna independenta de care au nevoie pentru a-si pune amprenta asupra evolutiei companiei. Cel mai usor mod prin care poti sa iti aproprii angajatii de produs este sa le lasi destula libertate astfel incat ei sa se implice in dezvoltarea lui.

Asteptari clare.

Se intampla de multe ori ca oamenii sa plece din sedinte fara sa stie exact ce au de facut sau ce se asteapta de la ei. Un manager de top se va asigura intotdeauna ca oamenii pe care ii conduce stiu ce si cum sa faca. El va pune la dispozitia echipei input-uri din strategia de business astfel incat tuturor le va fi mai usor sa se adapteze la schimbari si noi standarde.

Obiective relevante.

Toata lumea este competitiva. Un adevarat manager va sti sa stabileasca obiective si recompense astfel incat sa creeze o competitie sanatoasa bazata pe evolutie si  pe  imbunatatirea constanta a serviciilor. Pentru ca, fara un obiectiv motivant, munca este doar munca.

Crearea unui scop.

Tuturor ne place sa fim parte din ceva. Ne place cand simtim spiritul de echipa si cand efortul depus impreuna se materializeaza in obiective atinse. Managerii stiu sa creeze acest mediu prin definirea unui scop comun care sa implice toti membrii echipei. Se asigura ca fiecare a inteles valoarea pe care o aduce grupului si modul prin care poate ajuta la atingerea scopului comun. Pentru a avea un scop spre care sa traga toata lumea, este important ca oamenii tai sa stie cum sa il atinga dar mai ales de ce sa il atinga.

Oportunitati.

Un manager bun este axat in principal pe evolutia echipei sale. Intotdeauna va gasi oportunitatile cele mai relevante pentru oamenii lui. El cunoaste foarte bine fiecare membru iar, cu ajutorul coachingului, va reusi sa il ghideze astfel incat  acesta sa urce constant pe plan profesional.

Feedback.

Niciun angajat nu este perfect. Cu totii avem nevoie de feedback, mai ales de feedback constructiv. Managerii buni il ofera intotdeauna, managerii excelenti il ofera intotdeauna in particular. Angajatii vor arata devotament fata de compania pe care o conduci abia dupa ce tu arati ca te intereseaza modul in care ei isi petrec timpul la birou. Asa cum te intereseaza viitorul companiei , asa ar trebui sa iti pese si de viitorul oamenilor tai pentru ca atunci cand se produce o ruptura, oamenii nu parasesc organizatia in sine ci isi parasesc managerii.

autor

[:en]

Managerii buni au o foarte buna capacitate de organizare, iau cu usurinta decizii majore si au obisnuinta de a face lucrurile importante sa se intample.

Managerii si mai buni  au toate cele de mai sus, plus cateva lucruri esentiale.  Si aici ne referim  in special la aspecte care vizeaza echipa din care fac parte.

Independenta.

Cei mai buni manageri au in vedere ca oamenii lor sa aiba intotdeauna independenta de care au nevoie pentru a-si pune amprenta asupra evolutiei companiei. Cel mai usor mod prin care poti sa iti aproprii angajatii de produs este sa le lasi destula libertate astfel incat ei sa se implice in dezvoltarea lui.

Asteptari clare.

Se intampla de multe ori ca oamenii sa plece din sedinte fara sa stie exact ce au de facut sau ce se asteapta de la ei. Un manager de top se va asigura intotdeauna ca oamenii pe care ii conduce stiu ce si cum sa faca. El va pune la dispozitia echipei input-uri din strategia de business astfel incat tuturor le va fi mai usor sa se adapteze la schimbari si noi standarde.

Obiective relevante.

Toata lumea este competitiva. Un adevarat manager va sti sa stabileasca obiective si recompense astfel incat sa creeze o competitie sanatoasa bazata pe evolutie si  pe  imbunatatirea constanta a serviciilor. Pentru ca, fara un obiectiv motivant, munca este doar munca.

Crearea unui scop.

Tuturor ne place sa fim parte din ceva. Ne place cand simtim spiritul de echipa si cand efortul depus impreuna se materializeaza in obiective atinse. Managerii stiu sa creeze acest mediu prin definirea unui scop comun care sa implice toti membrii echipei. Se asigura ca fiecare a inteles valoarea pe care o aduce grupului si modul prin care poate ajuta la atingerea scopului comun. Pentru a avea un scop spre care sa traga toata lumea, este important ca oamenii tai sa stie cum sa il atinga dar mai ales de ce sa il atinga.

Oportunitati.

Un manager bun este axat in principal pe evolutia echipei sale. Intotdeauna va gasi oportunitatile cele mai relevante pentru oamenii lui. El cunoaste foarte bine fiecare membru iar, cu ajutorul coachingului, va reusi sa il ghideze astfel incat  acesta sa urce constant pe plan profesional.

Feedback.

Niciun angajat nu este perfect. Cu totii avem nevoie de feedback, mai ales de feedback constructiv. Managerii buni il ofera intotdeauna, managerii excelenti il ofera intotdeauna in particular. Angajatii vor arata devotament fata de compania pe care o conduci abia dupa ce tu arati ca te intereseaza modul in care ei isi petrec timpul la birou. Asa cum te intereseaza viitorul companiei , asa ar trebui sa iti pese si de viitorul oamenilor tai pentru ca atunci cand se produce o ruptura, oamenii nu parasesc organizatia in sine ci isi parasesc managerii.

Leave a Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Story
Ce pot face echipele de L&D pentru a-și îmbunătăți pregătirea?