Jim Bagnola – despre secretul performantei – HPDI

Jim Bagnola – despre secretul performantei

Performanta vine odata cu satisfactia oamenilor si cu atmosfera buna din cadrul echipei. Oamenii se transforma in echipe atunci cand asteptarile, motivatiile, obiectivele si mentalitatile converg catre un drum comun.

Ne-am folosit de experienta si cunostintele lui Jim Bagnola pentru a incerca sa aflam ce isi doresc cu adevarat oamenii cand vine vorba de lucru in echipa si ce ar trebui sa faca managerii pentru a reusi sa le indeplineasca asteptarile.

Jim Bagnola este expert in domeniul leadership-ului cu accent pe influenta metodelor de gandire asupra, fericirii, succesului si a capacitatii de a conduce. Are o experienta de peste 30 de ani  in lucrul cu echipe, fiind coach pentru corporatii si institutii din intreaga lume.

Pentru inceput, Jim spune ca exista  4 puncte estentiale care ar trebui atinse atunci cand vorbim de angajati.

1.  Vor sa aiba un cuvant de spus atunci cand este vorba de strategiile de viitor. Vor sa fie implicati in proiectele liderilor si sa vada acelasi lucru de la colegii lor. Vor ca ideile lor sa fie ascultate, vor sa stie ce urmeaza sa se intample si sa se simta confortabil cu asta.

2. Vor ca ceea ce s-a stabilit sa fie respectat. Esti  responsabil de implementarea proceselor si de acoperirea nevoilor fiecaruia. Asigura-te ca sunt pregatiti pentru sarcinile pe care le au de indeplinit si ca dispun de toate materialele necesare.  Gaseste oameni cu experienta care au dus la bun sfarsit proiecte  asemanatoare si foloseste-i ca exemple in sedintele pe care le faci.

3. Vor sa primeasca feedback la timp. Vor sa stie unde si cand au gresit pentru ca, vor sa isi imbunatateasca performanta. Vor sa stie ca esti onest. Feedback-ul tau ii va ajuta sa isi dea seama in ce stadiu al carierei sunt, ce mai au de imbunatatit si care sunt atuurile lor. Vor sa iti faci timp sa ii intelegi. Foloseste-te de discutii informale sau de sedintele de feedback pentru a imbunatati relatia cu ei sau pentru a clarifica asteptarile. Vor sa fie apreciati atunci cand fac o treaba buna. Datoria ta este sa fii corect! Nu lasa sa treaca o sedinta fara sa apreciezi pe cineva dar nici nu folosi metoda in exces. Stabiliti stardade clare de performanta. Astfel, ei isi vor da seama singuri daca merita sau nu sa fie apreciati.

4. Vor ca problemele sa fie rezolvate in timp util. Confruntarile sa se finalizeze cu o strategie pe viitor in care fiecare are un rol si este constient de importanta lui in echipa. Evitarea confruntarilor reprezinta doar o pierdere timp si o problema mult mai mare pe viitor.

Aplica aceste sfaturi oferite de Jim Bagnola si vei avea suprize placute in echipa ta.  Nu ezita sa ne tii la curent  pe facebook, Linkedin sau la adresa office@hpdi.ro.

[:en]Performanta vine odata cu satisfactia oamenilor si cu atmosfera buna din cadrul echipei. Oamenii se transforma in echipe atunci cand asteptarile, motivatiile, obiectivele si mentalitatile converg catre un drum comun.

Ne-am folosit de experienta si cunostintele lui Jim Bagnola pentru a incerca sa aflam ce isi doresc cu adevarat oamenii cand vine vorba de lucru in echipa si ce ar trebui sa faca managerii pentru a reusi sa le indeplineasca asteptarile.artmda

Jim Bagnola este expert in domeniul leadership-ului cu accent pe influenta metodelor de gandire asupra, fericirii, succesului si a capacitatii de a conduce. Are o experienta de peste 30 de ani  in lucrul cu echipe, fiind coach pentru corporatii si institutii din intreaga lume.

Pentru inceput, Jim spune ca exista  4 puncte estentiale care ar trebui atinse atunci cand vorbim de angajati.

1.  Vor sa aiba un cuvant de spus atunci cand este vorba de strategiile de viitor. Vor sa fie implicati in proiectele liderilor si sa vada acelasi lucru de la colegii lor. Vor ca ideile lor sa fie ascultate, vor sa stie ce urmeaza sa se intample si sa se simta confortabil cu asta.

2. Vor ca ceea ce s-a stabilit sa fie respectat. Esti  responsabil de implementarea proceselor si de acoperirea nevoilor fiecaruia. Asigura-te ca sunt pregatiti pentru sarcinile pe care le au de indeplinit si ca dispun de toate materialele necesare.  Gaseste oameni cu experienta care au dus la bun sfarsit proiecte  asemanatoare si foloseste-i ca exemple in sedintele pe care le faci.

3. Vor sa primeasca feedback la timp. Vor sa stie unde si cand au gresit pentru ca, vor sa isi imbunatateasca performanta. Vor sa stie ca esti onest. Feedback-ul tau ii va ajuta sa isi dea seama in ce stadiu al carierei sunt, ce mai au de imbunatatit si care sunt atuurile lor. Vor sa iti faci timp sa ii intelegi. Foloseste-te de discutii informale sau de sedintele de feedback pentru a imbunatati relatia cu ei sau pentru a clarifica asteptarile. Vor sa fie apreciati atunci cand fac o treaba buna. Datoria ta este sa fii corect! Nu lasa sa treaca o sedinta fara sa apreciezi pe cineva dar nici nu folosi metoda in exces. Stabiliti stardade clare de performanta. Astfel, ei isi vor da seama singuri daca merita sau nu sa fie apreciati.

4. Vor ca problemele sa fie rezolvate in timp util. Confruntarile sa se finalizaze cu o strategie pe viitor in care fiecare are un rol si este constient de importanta lui in echipa. Evitarea confruntarilor reprezinta doar o pierdere timp si o problema mult mai mare pe viitor.

Aplica aceste sfaturi oferite de Jim Bagnola si vei avea suprize placute in echipa ta.  Nu ezita sa ne tii la curent  pe facebook, linkedin sau la adresa office@hpdi.ro.

Leave a Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Story
Ce pot face echipele de L&D pentru a-și îmbunătăți pregătirea?