Oriflame în papucii clientului

Jobul din departamentul de Customer Care este unul dintre cele mai dificile ale unei companii de servicii și produse. Fie că este vorba despre call-center, e-mail-uri sau orice altă interacțiune cu clientul, știm cu toții că cei care apelează la acest departament o fac foarte rar pentru a lăuda ceva, ci, de obicei, pentru a depune o plângere. Cum fac atunci oamenii din departament să țină acel client în ciuda nemulțumirilor? Cum aplanezi o situație de conflict?

Cosmin a fost eroul week-end-ului trecut în training-ul Customer Care Experience. Despre toate aceste lucruri am discutat cu partenerii de la Oriflame și i-am pus în mai multe rânduri în locul clientului nemulțumit pentru a putea ajunge la o empatie foarte puternică, dar i-am și implicat în jocuri și provocările de a impresiona în mod plăcut altă echipă.

 

Leave a Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Story
Empatia este o alegere asumată și curajoasă