Oriflame în papucii clientului

09 noiembrie 2016 HPDI

Jobul din departamentul de Customer Care este unul dintre cele mai dificile ale unei companii de servicii și produse. Fie că este vorba despre call-center, e-mail-uri sau orice altă interacțiune cu clientul, știm cu toții că cei care apelează la acest departament o fac foarte rar pentru a lăuda ceva, ci, de obicei, pentru a depune o plângere. Cum fac atunci oamenii din departament să țină acel client în ciuda nemulțumirilor? Cum aplanezi o situație de conflict?

Cosmin a fost eroul week-end-ului trecut în training-ul Customer Care Experience. Despre toate aceste lucruri am discutat cu partenerii de la Oriflame și i-am pus în mai multe rânduri în locul clientului nemulțumit pentru a putea ajunge la o empatie foarte puternică, dar i-am și implicat în jocuri și provocările de a impresiona în mod plăcut altă echipă.

 


Comentarii

Recomandari

Traininguri & Team building-uri: