Ce pot face echipele de L&D pentru a-și îmbunătăți pregătirea? – HPDI

Ce pot face echipele de L&D pentru a-și îmbunătăți pregătirea?

MAXIMIZAȚI-VĂ REZULTATELE TRAININGULUI CU O ÎNTREBARE PUTERNICĂ

Am petrecut 20 de ani în domeniul învățării și dezvoltării, crescând oameni alături de clienții noștri și am observat că apar aceleași întrebări din nou și din nou. Una din cele mai frecvente este „Ce lucru ar trebui să facem pentru a ne îmbunătăți pregătirea?” sau „Care este cea mai mare greșeală pe care o fac echipele de învățare în proiectarea programelor pentru angajați?”

Răspunsul pe care îl dăm acestor două întrebări se bazează pe aceeași perspectivă cheie. Cea mai mare greșeală pe care o facem în L&D este să încercăm să predăm prea mult conținut. Cel mai important lucru pe care îl putem face pentru a ne îmbunătăți învățarea este să înlocuim o parte din acel conținut cu activități care susțin învățarea.

În acest articol vom explora de ce prea mult conținut este o problemă și vom împărtăși o listă cu cele mai importante idei de proiectare a unei experiențe de învățare pentru a profita la maximum de eforturile noastre de formare.

Ce este în neregulă cu mult conținut?

Ființele umane nu sunt computere. Când învățăm, nu absorbim 100% din stimulii pe care îi întâlnim. Pentru a accesa informațiile pe termen lung trebuie să fim atenți – și să fim atenți într-un mod care susține înțelegerea logică. Când conținutul ne este transmis în valuri continue nu avem timp să procesăm pe deplin fiecare val de informații. Obosim și atenția ne scade. Înțelegem greșit. Ne plictisim. Suntem distrași ușor. Uneori, renunțăm și ne oprim chiar eforturile de învățare.

Mai sus am vorbim despre impactul negativ asupra atenției și înțelegerii doar din timpul livrării experienței de învățare. Crucială este însă capacitatea de a-ți aduce aminte informațiile ulterior și de a le aplica în contexte diferite. Pentru a sprijini formarea acestor amintiri oamenii care învață trebuie să prelucreze informațiile în anumite moduri – moduri care nici măcar nu pot fi accesate dacă continuăm să acoperim cursantul cu mult prea multe informații.

Iată un experiment de gândire. Ce variantă ați recomanda?

  • Învață 50 de lucruri și pune oamenii să înțeleagă 20 și să-și amintească 5
  • Învață 20 de lucruri și pune oamenii să înțeleagă 20 și să-și amintească 10

A doua opțiune are ca rezultat amintirea de două ori mai mare. Concentrându-ne pe 20 de concepte în loc de 50, avem timp să oferim metode de învățare care să permită înțelegerea și amintirea ușoară.

Dar dacă tot conținutul nostru este esențial?

„Am 50 de informații critice pe care participanții mei trebuie să le cunoască! ” Acesta este o obiecție obișnuită și îți recomdăm o serie de întrebări care să îți ușureze metoda de alegere a conținutului. Începe cu cea mai importantă: Care este cel mai important lucru pe care vreau să îl rețină oamenii după această sesiune?

Ființele umane uită. Uitarea este integrată în mecanismele noastre cognitive.

Will Thalheimer

În multe privințe, uitarea este bună pentru noi. Ne permite să ne adaptăm creierul la ceea ce este cel mai important acum.

Să zicem că la un moment înțelegerea procedurii statistice numită analiza varianței a fost foarte importantă în unul din proiectele tale. Acum, 5 ani mai târiziu, lucrezi într-un alt domeniu și aceste informații nu îți mai sunt necesare și sunt date ușor ușor uitării, astfel încât să-ți poți concentra memoria activă pe abilitățile pe care le folosești în prezent, precum cum să prezinți, cum să scrii o ofertă persuasivă sau cum să găsești meme-uri rapid în întâlnirile online.

Cerințele pentru învățarea cu succes

Pentru a vedea de ce prea mult conținut dăunează învățării este util să luăm în considerare ce necesită învățarea pentru un rezultat maxim. Am pregătit mai jos o listă cu unele din cele mai importante principii de care să ții cont:

  1. Alege metode și exerciții care conduc la o înțelegere logică a conceptelor.
  2. Dezvoltă aplicații practice pentru a facilita amintirea ușoară pe viitor a informațiilor noi.
  3. Arată importanța conținutului – e important să înțelegem de ce învățăm ceva pentru a putea primi complet și cu atenție o serie de informații. Încrederea în nevoia reținerii sau dobândirii de noi abilități sau comportamente este la fel de importantă.
  4. Alege o serie de motivatori intrinseci și externi prin care cursanții să fie motivați să aplice ce învață.
  5. Elimină obstacolele din calea învățării: că e vorba despre o agendă extrem de încărcată care nu mai lasă loc pentru informații noi, o reticență în fața programelor de învățare sau chiar o frică de necunoscut, toate aceste elemente pot duce la distragerea participanților. Aplică un formullar de nevoi înaintea creionării agendei pentru a fi în cunoștiință de cauză.

Nu uita că nu ești singur însă în acest proces și că ai la dispoziție arhitecți de învățare, traineri și consultanți care pot transforma un curs în lecții de folosit zi de zi.

Adaptat după: Will Thalheimer, https://tier1performance.com/maximize-your-training-results-with-one-powerful-question/?mc_cid=4696614525&mc_eid=c0c4462055

Leave a Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Story
Ce pot face echipele de L&D pentru a-și îmbunătăți pregătirea?