COACHING

Acest program complex împarte evoluția organizațională în două direcții: 

COACHING INDIVIDUAL și COACHING DE ECHIPĂ.

Scopul este alinierea participanților și creearea unui sistem de lucru, valori, stiluri de leadership care susțin evoluția organizațională și individuală.

 

  • A fost o experienta foarte utila, atat in plan personal, cat si profesional!

    Aida Merce
    Expert training si coaching BCR
  • Multumesc pentru cele 3 webinarii. Foarte interesante! Poate cel despre comunicare a fost si cel mai interesant…cum sa comunici, e o mare problema pentru multi!

    Mostenim tipare vechi, sau reactionam instictiv fara sa gandim, ceea ce nu este corect! Mi-a placut mult! Foaaaaarte educativ!!!

    Zoltan Szatmari
    Manager de proiect Flex
  • A fost un training util, prezentat foarte bine cu un trainer flexibil care s-a adaptat usor la subiectele cerute de student.

    Valentin Neagu
    Snr Engineering Supervisor Honeywell

Strategia HPDI este procesul complet de evaluare si optimizare a proceselor interumane care definesc identitatea si performanta unei companii. Comunicarea, motivarea, implicarea sau spiritul inovativ sunt doar cateva dintre atributele vizate in acest concept. Abordarea este una adaptativa la specificul fiecaruia dintre partenerii nostri. De aceea, fiecare strategie elaborata de echipa HPDI este unica si fundamentata pe experienta indelungata, know -how in domeniul leadershipului si traineri experimentati in domenii precum: management, psihologie, comunicare, dezvoltarea resurselor umane.

Analiza

Conceptele asupra carora ne concentram atentia sunt: comunicarea in toate formele ei, atitudinile, perceptiile, responsabilitatea, asumarea si delegarea sarcinilor de lucru, relatiile socio-profesionale, cultura organizationala a companiei (modul de implementare si nivelul de asumare al angajatilor).

Instrumente de analiza: interviuri, chestionare clasice si on-line, perioada de observare

Procesare

Raportul rezultat in urma analizei urmareste procesele definitorii ale relationarii socio-profesionale. Aceasta cuprinde toate aspectele comunicarii eficiente, motivarea, rezistenta la schimbare, delegare si follow-up, eficienta relationarii, impactul gestionarii conflictelor, implicare, stimularea inovatiei, gandire neconventionala etc. In functie de discutiile preliminare, in cadrul analizei pot fi urmarite si alte procese care tin de transformarea grupului in echipa si de eficientizarea ei.

Definirea Strategiei

In urma concluziilor, se stabilesc obiectivele pe termen scurt si lung. Se procedeaza, apoi, la ierarhizarea lor, in functie de importanta departamentelor vizate si a necesitatilor observate.

Se realizeaza planul de activitati si masuri. In cazul obiectivelor care vizeaza departamente diferite, este recomandat lucrul in paralel pe mai multe planuri, in mod constant.

Follow up

Etapa esentiala in procesul de eficientizare a unei echipe. Pentru a fi eficiente, actiunile constientizate in etapa anterioara vor fi rememorate si analizate impreuna cu echipa, intr-un interval de 30-60 de zile de la activitati.

Sunt analizate comportamentele membrilor grupului dupa terminarea actiunii si evolutia acestor comportamente in perioada urmatoare. Se identifica derapajele si sunt corectate. Instrumente de analiza: intalnire ulterioara, interviu, chestionare clasice si on-line

Actiuni

Activitatile vor urmari obiectivele stabilite de comun acord si vor varia de la evenimente complexe la actiuni interne desfasurate in mod constant. In aceasta etapa, acordam o mare atentie continuitatii ca metoda de constientizare si asumare a directiei de dezvoltare.

Toate activitatile vor fi urmate de sesiuni de debriefing axate pe verificarea modului in care cunostintele vor fi aplicate in cadrul companiei. Instrumente de lucru: customized training, coaching, workshop, leadership mastery, teambuilding

Hai sa facem strategii impreuna, scrie-ne!