Digitalul bate la ușa – HPDI

Digitalul bate la ușa

Si daca nu ii raspunzi, nu te asteapta mult.

Vorbim din proprie experienta atunci cand ne raportam la adaptarea industriei de training, consultanta si team-building la criza COVID-19. O lovitura frontala care a dus la sistarea tuturor activitatilor de business si la golirea brusca a calendarului aglomerat. Un moment in care agilitatea a facut diferenta si in care digitalizarea nu era doar luminita de la capatul tunelului ci tunelul in sine.

Am reusit nu doar sa mutam 100%  activitatea in online dar sa ducem acolo cel mai important lucru – misiunea. Crestem Oameni in mediul digital, prin servicii de invatare interactive si adaptate noului mod de lucru remote. Sutele de participanti din webinariile tinute de noi, zecile de intrebari si de situatii diferite ne-au dus, pas cu pas, la dezvoltarea unui program modular denumit Becoming the Digital Manager.

Becoming the Digital Manager vine sub forma a 5 sesiuni digitale care isi propun sa duca la creearea unui mindset si a unur comportamente care vor sustine tranzitia si performanta in echipa ta.

Sesiunile sunt personalizate fiecarui grup, dureaza 3 ore si ating urmatoarele teme:

  1. Decizii esentiale sub presiune
  2. Comunicare digitala
  3. Lucru cu echipele la distanta
  4. Construirea motivatiei si rezilientei
  5. Bune practici si prioritizare in lucrul la distanta

De ce?

Calatoria noastra preferata este de la grup la echipa si copilotul aici este mereu managerul echipei. Academia “Becoming the Digital Manager” integreaza toate abilitatile necesare managementului la distanta intr-un singur loc.

Cum?

Cuvantul de baza este INTERACTIUNE. Lipsa socializarii si a interactiunii este unul din principalii factori care pot duce la blocaje umane sau organizationale. Consideram ca invatarea digitala, mai ales in aceasta perioada, trebuie sa fie axata in jurul interactiunilor interumane si respectam acest principiu in toate produsele digitale pe care le dezvoltam.

Cui ne adresam?

Academia se adreseaza celor care gestioneaza echipe, si sunt nevoiti sa o faca de la distanta, apeland la o reajustare a abilitatilor deja existente.

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Planificarea în avans a teambuilding-ului: cheia succesului