Let’s Team Up Academy

People want to feel heard, understood and considered.

cere oferta

“Oamenii vor sa se simta auziti, intelesi si luati in considerare.”

Ce contine Let’s Team Up Academy?

5 luni de invatare si practica in care participantii vor afla cum sa isi dezvolte abilitatile de a gestiona si dezvolta o echipa, indiferent de nivelul la care este aceasta.

Cui se adreseaza acest training: celor care sunt coordonatori, supervizori sau manageri, celor care vor sa imbunatateasca si sa eficientizeze modul in care functioneaza propria echipa, celor care urmeaza sa ocupe o pozitie de conducere.

Beneficii: participantii implicati in Let’s Team Up Academy vor lua parte la 5 module de training urmate de 5 sesiuni de coaching one-to-one, dar si proiecte atat comune, cat si individuale.

Obiectivele cursului:

1

Construirea unei reputatii in 7 pasi

2

Oferirea si primirea in mod constant a feedback-ului

3

Aflarea metodelor de crestere a angajamentului in interiorul echipei si folosirea acestora

4

Reintroducerea in echipa a unei persoane care aproape a iesit din circuit

5

Ancorarea echipei in rezultate, nu in procese

Topicurile cursului:

MODULUL I - Lipsa increderii

Absenta increderii.
- ezitarea in a cere ajutor sau in oferirea unui feedback constructiv
- ezitarea in oferirea de ajutor in afara zonei lor de responsabilitate
- esuarea in a recunoaste experienta si aptitudinile celorlalti membri
Construirea increderii.
- oferirea de informatii specifice si corecte
- prezentarea experientelor anterioare
- exercitiul eficientei echipei - cea mai importanta contributie
- cine suntem? de ce facem ce facem?
- feedback 360

MODULUL II - Teama de conflicte

Teama de conflicte.
- intalnirile sunt plictisitoare
- ignora subiecte controversate care pot deveni critice pentru succesul echipei
- sunt de acord cu toate punctele de vedere si opiniile membrilor echipei
- nu prezinta perspective diferite
- nu spun mai mult decat li se cere
- este o armonie artificiala
Gestionarea conflictului.
Thinking:
- increderea ca managerul este pregatit cu fapte pentru discutie
- permisiunea de a contra-argumenta
- un dialog deschis
- o reamintire a competentelor
Feeling:
- sa stie ca ei conteaza ca persoane, ca sunt ascultati
- luare in considerare a sentimentelor lor
- permisiunea de a contra-argumenta
- sa stie ca nu este doar despre castig

MODULUL III - Lipsa angajamentului

Lipsa angajamentului
- creeaza ambiguitate in cadrul echipei referitor
la directia si prioritatile ei
- exista lipsa de incredere si teama de a nu gresi
- discutiile si deciziile sunt revizuite constant
- se actionează foarte greu
Obtinerea de angajament
- o lista cu checkpoints pentru a marca evolutia
- spatiu pentru a experimenta idei
- sa nu se simta grabiti sa ia o decizie fara toate
informatiile necesare
- aratarea ca pentru orice decizie proasta exista
solutii

MODULUL IV - Evitarea responsabilitatii

Evitarea responsabiltatii
- echipa face asta pentru a evita situatiile neconfortabile
- creeaza resentimente in randul membrilor echipei care au diferite standarde referitoare la performanta
- incurajeaza mediocritatea
- se rateaza termenele de livrare
Asumarea responsabilitatii
- prezentarea scopurilor si standardelor
- se ofera claritate asupra a ceea ce se asteapta de la ei si elimina ambiguitatea Reviziuirea constanta a
progresului
- permite echipei sa revină la traseul initial
- recompensarea echipei
- creeaza o cultura a implicarii

MODULUL V - Neatentia la rezultate

Neatentia la rezultate
- echipa stagneaza
- scopurile nu sunt comune
- este distrasa usor
- membrii echipei sunt concentrati pe propriile cariere si pe obiectivele individuale
Concentrarea pe rezultate
- aprecierea echipei ca pe un intreg, nu ca pe o individualitate
- intelegerea rolului si a importantei fiecarei persoane din echipa
- incurajarea sa se vada beneficiul comun, nu doar cel individual
- prezentarea rezultatelor in mod public

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 - 14:00 - Pranz

14:00 - 15:45 - Curs

15:45 - 16:00 - Coffee Break

16:00 - 17:30 - Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experientiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Petru Păcuraru

Petru a absolvit Academia de Studii Economice, sectiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master in Project Management la Kenessaw State University in SUA, precum si cursul Aspen Institute – Young Leaders Program.
In urma cu peste 11 ani, Petru a inceput colaborarea cu Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri internationali, HPDI fiind reprezentantul exclusiv al trainerului ...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

Petru este un adevarat profesionist. Ca Managing Director pentru HPDI, el a ajutat direct compania mea in a gasi drumul cel bun catre succes. Multumesc Petru!

- George Mocanu, Owner, Phonetastic GSM Romania

Petru este un partener excelent cand vine vorba de proiecte dificile. Indiferent de complexitatea proiectului, Petru gaseste intotdeauna solutia cea mai buna. Este intotdeauna o placere sa lucram cu el.

- Stephan Willms, Founding Partner at Africa Enablers

Iti mai recomandam urmatoarele traininguri:

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!