Let’s Team Up Academy

People want to feel heard, understood and considered.

cere oferta

“Oamenii vor sa se simta auziti, intelesi si luati in considerare.”

Ce contine Let’s Team Up Academy?

5 luni de invatare si practica in care participantii vor afla cum sa isi dezvolte abilitatile de a gestiona si dezvolta o echipa, indiferent de nivelul la care este aceasta.

Cui se adreseaza acest training: celor care sunt coordonatori, supervizori sau manageri, celor care vor sa imbunatateasca si sa eficientizeze modul in care functioneaza propria echipa, celor care urmeaza sa ocupe o pozitie de conducere.

Beneficii: participantii implicati in Let’s Team Up Academy vor lua parte la 6 module de training urmate de 6 sesiuni de coaching one-to-one, dar si proiecte atat comune, cat si individuale.

Obiectivele cursului:

1

Construirea unei reputatii in 7 pasi

2

Oferirea si primirea in mod constant a feedback-ului

3

Aflarea metodelor de crestere a angajamentului in interiorul echipei si folosirea acestora

4

Reintroducerea in echipa a unei persoane care aproape a iesit din circuit

5

Ancorarea echipei in rezultate, nu in procese

Topicurile cursului:

MODULUL I - Lipsa increderii

Absenta increderii. - ezitarea in a cere ajutor sau in oferirea unui feedback constructiv - ezitarea in oferirea de ajutor in afara zonei lor de responsabilitate - esuarea in a recunoaste experienta si aptitudinile celorlalti membri Construirea increderii. - oferirea de informatii specifice si corecte - prezentarea experientelor anterioare - exercitiul eficientei echipei - cea mai importanta contributie - cine suntem? de ce facem ce facem? - feedback 360

MODULUL II - Teama de conflicte

Teama de conflicte. - intalnirile sunt plictisitoare - ignora subiecte controversate care pot deveni critice pentru succesul echipei - sunt de acord cu toate punctele de vedere si opiniile membrilor echipei - nu prezinta perspective diferite - nu spun mai mult decat li se cere - este o armonie artificiala Gestionarea conflictului. Thinking: - increderea ca managerul este pregatit cu fapte pentru discutie - permisiunea de a contra-argumenta - un dialog deschis - o reamintire a competentelor Feeling: - sa stie ca ei conteaza ca persoane, ca sunt ascultati - luare in considerare a sentimentelor lor - permisiunea de a contra-argumenta - sa stie ca nu este doar despre castig

MODULUL III - Lipsa angajamentului

Lipsa angajamentului - creeaza ambiguitate in cadrul echipei referitor la directia si prioritatile ei - exista lipsa de incredere si teama de a nu gresi - discutiile si deciziile sunt revizuite constant - se actionează foarte greu Obtinerea de angajament - o lista cu checkpoints pentru a marca evolutia - spatiu pentru a experimenta idei - sa nu se simta grabiti sa ia o decizie fara toate informatiile necesare - aratarea ca pentru orice decizie proasta exista solutii

MODULUL IV - Evitarea responsabilitatii

Evitarea responsabiltatii - echipa face asta pentru a evita situatiile neconfortabile - creeaza resentimente in randul membrilor echipei care au diferite standarde referitoare la performanta - incurajeaza mediocritatea - se rateaza termenele de livrare Asumarea responsabilitatii - prezentarea scopurilor si standardelor - se ofera claritate asupra a ceea ce se asteapta de la ei si elimina ambiguitatea Reviziuirea constanta a progresului - permite echipei sa revină la traseul initial - recompensarea echipei - creeaza o cultura a implicarii

MODULUL V - Neatentia la rezultate

Neatentia la rezultate - echipa stagneaza - scopurile nu sunt comune - este distrasa usor - membrii echipei sunt concentrati pe propriile cariere si pe obiectivele individuale Concentrarea pe rezultate - aprecierea echipei ca pe un intreg, nu ca pe o individualitate - intelegerea rolului si a importantei fiecarei persoane din echipa - incurajarea sa se vada beneficiul comun, nu doar cel individual - prezentarea rezultatelor in mod public

MODULUL VI - Rezolutii

Cum functionam mai departe - vei avea un decalog de functionare a echipei tale - vei putea conecta comportamentele la rezultate - vei avea o mai buna intelegere a abilitatilor tale si cum te pot acestea ajuta pe tine si pe echipa ta, atunci cand sunt folosite Instrumente de lucru - feedback recurent - 50/50 rule - sedinte pe bune - ownership si responsabilitate

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 - 14:00 - Pranz

14:00 - 15:45 - Curs

15:45 - 16:00 - Coffee Break

16:00 - 17:30 - Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experientiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Petru Păcuraru

Petru a absolvit Academia de Studii Economice, sectiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master in Project Management la Kenessaw State University in SUA, precum si cursul Aspen Institute – Young Leaders Program. In urma cu peste 11 ani, Petru a inceput colaborarea cu Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri internationali, HPDI fiind reprezentantul exclusiv al trainerului americ...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

Petru este un adevarat profesionist. Ca Managing Director pentru HPDI, el a ajutat direct compania mea in a gasi drumul cel bun catre succes. Multumesc Petru!

- George Mocanu, Owner, Phonetastic GSM Romania

Petru este un partener excelent cand vine vorba de proiecte dificile. Indiferent de complexitatea proiectului, Petru gaseste intotdeauna solutia cea mai buna. Este intotdeauna o placere sa lucram cu el.

- Stephan Willms, Founding Partner at Africa Enablers

Iti mai recomandam urmatoarele traininguri:

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!