Personal branding

Training de construire a propriei imagini

cere oferta

De ce Personal branding?

Traim in epoca imaginii, in epoca informatiei, in care primul contact al oricarui potential client, partener sau colaborator incepe in mediul online. Suntem inainte de un dialog, o discutie sau o prezentare, o imagine. Cum facem ca aceasta sa vorbeasca despre noi intocmai propriilor convingeri? Brandul este o retea de asocieri cu un nume de marca in creierul unei persoane. Brandurile sunt parti de informatii, semnificatii, experiente, emotii, imagini si intentii interconectate prin legaturi neuronale de putere diferite.

Cui se adreseaza acest training: tuturor celor care doresc sa isi dezvolte abilitatile necesare pentru construirea unui brand personal.

Beneficii: acest training le ofera participantilor instrumentele necesare pentru a construi un brand personal adaptat la noile tehnologii si propria persoana.

Obiectivele cursului:

1

Cunoasterea pasilor construirii brandingului personal si folosirea acestora

2

Intelegerea conceptele de branding, in general, si branding personal

3

Asimilarea instrumentelor si strategiilor pentru construirea si/sau imbunatatirea brandingului personal

4

Realizarea unor autoevaluari pentru construirea unui plan pe termen mediu si lung folosindu-se de obiective clare

Topicurile cursului:

Definirea conceptelor

- Ce este un brand
- Ce este un brand personal
- Diferenta dintre brandul personal si cel organizational

Cunoasterea subiectului

- Utilitatea construirii brandului personal
- Cui ne adresam atunci cand vrem sa construim un brand personal (oglinda exterioara)
- Cum arata brandul nostru personal in acest moment (individual)

Aplicabilitate

- Etapele construirii brandului personal
- Etapele construirii brandului profesional

Up-Grade

- Strategii de creare si/sau imbunatatire a brandului

Realizarea unui plan pe termen mediu si lung

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 – 14:00 – Pranz

14:00 – 15:45 – Curs

15:45 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experentiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Alexandra Savencu

Alexandra este The Energizer sau mica voce din departamentul de Marketing. Are un background de 6 ani in managementul de proiecte, gestionarea de echipe si organizarea de evenimente. Timp de 1 an a ocupat functia de director de cabinet in cadrul Ministerului pentru IMM-ur...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

Iti mai recomandam urmatoarele traininguri:

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!