PERSONAL BRANDING – HPDI

PERSONAL BRANDING

Training de construire a propriei imagini

De ce Personal Branding?

Trăim în epoca imaginii, în epoca informației, în care primul contact al oricărui potențial client, partener sau colaborator începe în mediul online. Suntem înainte de un dialog, o discuție sau o prezentare, o imagine.

Cum facem că aceasta să vorbească despre noi întocmai propriilor convingeri?

Brandul este o rețea de asocieri cu un nume de marcă în creierul unei persoane.

Brandurile sunt parti de informații, semnificații, experiențe, emoții, imagini și intenții interconectate prin legături neuronale de putere diferite.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Cunoașterea pașilor construirii brandingului personal și folosirea acestora
  • Înțelegerea conceptelor de branding, în general, și branding personal
  • Asimilarea instrumentelor și strategiilor pentru construirea și/sau îmbunătățirea brandingului personal
  • Realizarea unor autoevaluări pentru construirea unui plan pe termen mediu și lung folosindu-se de obiective clare

TOPICURILE CURSULUI

1.Definirea conceptelor

  • Ce este un brand
  • Ce este un brand personal
  • Diferența dintre brandul personal și cel organizațional

2.Cunoașterea subiectului

  • Utilitatea construirii brandului personal
  • Cui ne adresăm atunci când vrem să construim un brand personal (oglinda exterioara)
  • Cum arată brandul nostru personal în acest moment (individual)

3.Aplicabilitate

  • Etapele construirii brandului personal
  • Etapele construirii brandului profesional
  • Up-Grade
  • Strategii de creare și/sau îmbunatățire a brandului
  • Realizarea unui plan pe termen mediu și lung