facebook

TIME MASTERS Training open de time management

“Timpul este moneda vieții tale. Este singura monedă pe care o ai și numai tu poti hotărî cum o vei cheltui. Fii atent ca nu cumva să-i lasi pe alții s-o cheltuie pentru tine.”

Carl Sandburg

Respectă-ţi Timpul!

Ştiai că atât colegul cât şi şeful tău îşi doresc să petreacă mai mult timp cu familia? Şi ei vor să plece acasă la ora 18:00. Şi ei îşi doresc să termine proiectul la timp.

Există foarte multe metode şi tehnici care să te ajute să-ţi îmbunătăţeşti relaţia cu Timpul. De la sisteme complexe, softuri, agende electronice, aplicaţii pentru smartphone până la coloratele post it-uri, toate vin în întâmpinarea eficientizării muncii noastre. Unele dintre ele ţi se potrivesc; altele nu. Învaţă să-ţi creezi propriul sistem de time management. Învaţă cum să-ţi stabileşti priorităţile şi să nu ajungi să lucrezi din urgenţă în urgenţă.

Obiective curs:

La finalul cursului participantii vor:

  1.  şti să valorifice timpul şi importanţa lui.
  2.  şti să stabilească obiective clare pentru o mai buna organizare a timpului.
  3. şti să stabilească o strategie pentru eficientizarea timpului (stabilirea priorităţilor, delegare).
  4. şti să gestioneze sarcinile, timpul şi situaţiile de criză pentru o mai bună organizare.

Cui se adresează?

  • Managerilor şi viitorilor manageri
  • Profesioniştilor din departamente de IT, financiar-contabilitate, marketing, vânzări, client support, HR
  • Oricărui profesionist al cărui post presupune o bună organizare, planificare şi prioritizare a sarcinilor

Loc de desfășurare–  București.

Durata:  1 zi

Data:  21 Martie

Program: 9:00 – 17:30 (include doua pauze de 15 min si pauza de pranz 1h)

Structură curs:

09,00 – 09,30 –Welcome Coffee

09,30 – 10,45 –  Curs

10,45 – 11,00 – Coffee Break

11,00 – 13,00 – Curs

13,00 – 14,00 – Pranz

14,00 – 15,45 – Curs

15,45 – 16,00 – Coffee Break

16,00 – 17,00 – Curs

17,00 – 17,30 – Recapitulare

Agendă curs:

    • Timpul şi importanţa lui

    În fiecare zi, toţi ne împiedicăm de următoarea sintagma: “Timpul înseamnă bani”. Timpul petrecut la muncă, realizând sarcinile de la birou şi chiar timpul petrecut pentru rezolvarea problemelor personale  înseamnă bani. Indiferent de natura problemelor care se cer rezolvate, eficientizarea procesului  aduce beneficii consistente atât pe plan personal cât şi profesional.

    • Obiective SMART

    Managementul timpului este, prin excelenţă, un management prin obiective. Planificarea eficientă a timpului înseamnă stabilirea obiectivelor şi asumarea responsabilităţilor ce ţin de atingerea acestora. Dacă privim obiectivele ca fiind rezultate măsurabile ale activităţilor pe care le realizăm, putem face apel la caracteristicile SMART, tocmai pentru că planificarea să fie şi mai precisă. De aceea, prin intermediul acestei metode, cursanţii vor învăţa să transforme orice obiectiv într-unul SMART.

    • Cele 4 cadrane ale sarcinilor

    Dwight D. Eisenhower – un preşedinte pentru care sarcinile sunt: Importante, Urgente, Neimportante sau Neurgente. Participanţii vor învăţa să implementeze acest procedeu pentru sarcinile lor zilnice de la birou dar şi din viaţa privată.

    • Cine ne mananca timpul

    În timpul unei zile, există o serie de factori şi sarcini care ne răpesc timpul. Participanţii vor învăţa să identifice aceşti factori şi să îi elimine din programul zilnic.

    • Principiul Pareto 80-20

    Pentru a evidenţia cât de important este să-ţi stabileşti priorităţile, Vilfred Pareto a enunţat următoarea teorie: “80% din tot ceea ce se realizează pe Pământ se face cu doar 20% din efortul omenirii.” Mai mult, el a aplicat legea fiecărui domeniu în parte şi i-a dovedit universalitatea. Cursanţii vor învăţa să aplice acest procedeu în sarcinile zilnice pentru  că, în final, 20% din sarcini să le aducă 80% din beneficii.


Metode curs:

  • Exerciții și studii de caz
  • Exemplificarea fiecărei teorii
  • Metode experențiale
  • Teme de lucru și exerciții.

Tarif:  120  Euro, TVA neinclus. Tariful acoperă cursul, certificarea de la sfârșit, suportul de curs, pauzele de cafea și de masa de prânz.

 


Trainer: Alexandru Bușilă

“Dacă stai confortabil, este bine. Dacă eşti confortabil, sună la 112, eşti în comă.”

De multe ori am pus mâna pe telefon şi am sunat. La celălalt capăt al telefonului eram tot eu. De multe ori nu am recunoscut că sunt în comă şi au sunat alţii în locul meu. Acei alţii sunt oamenii din viaţa mea. Iar la capătul celălalt al telefonului eram tot eu. De multe ori am preferat coma, dar la un moment dat mi s-a făcut foame şi m-am trezit. Şi de multe ori am acceptat inconfortabilul în viaţa mea ca pe o formă de dezvoltare personală. Şi bine am făcut!”

Alexandru este licenţiat în sociologie şi psihologie. Şi-a completat studiile cu un Master de Terapie Cognitiv Comportamentală. Între timp, a lucrat ca referent media, mai târziu a intrat în lumea audiovizualului ca redactor la Radio România Actualităţi şi ca editor de imagine în Televiziunea Romană.


Trainer acreditat ANC şi facilitator teambuilding.

După ce a devenit trainer autorizat ANC, şi-a început cariera de trainer în  teambuildinguri şi a continuat să-şi depăşească zona de confort înrolându-se în meseria de consultant resurse umane. Time Management, Change Management, Stress Management, Managementul prin obiective, Inteligenta Emoţională, sunt subiectele abordate de Alexandru în trainingurile sale.

 

Sesiuni de training open sau personalizate pentru:
Continental, Hella, Mondial,  Microsoft, Procter & Gamble, Toyota Material Handling România, Honeywelll, Expur, Travelport, Frigoglass, Arctic, Ceragon, FM Logistic, Raiffeisen Bank sunt doar câţiva dintre clienţii săi pe partea de corporate iar în ceea ce priveşte voluntariatul, şi-a donat timpul Fundaţiei Leaders, atât în teambuilding-uri cât şi în diferite sesiuni ale echipei Leaders sau ale proiectelor organizaţiei.

Alexandru îmbină cariera de trainer cu cea de psihoterapeut cu succes şi bucurie totodată. El spune că ceea ce nu poate face în şedinţele de terapie (adică să dea sfaturi), poate să facă în sesiunile de training.

Cu o abordare introspectivă şi orientat către dezvoltarea individului în primul rând, Alexandru transformă cursurile sale în adevărate sesiuni de dezvoltare personală şi autocunoaştere.Cu toate acestea, rezultatele nu întârzie să apară şi în cadrul organizaţiilor. Carisma, empatia şi consecvenţa sunt doar câteva dintre elementele cu care a fost caracterizat în numeroasele formulare de feedback pe care le-a primit  de-a lungul timpului.

Alexandru crede că schimbarea doare. Şi de multe ori precizează că “dacă eşti într-un proces de schimbare şi te doare, bucură-te! Eşti pe drumul cel bun.”

Cine este organizatorul:

Înfiinţată în 2001, Human Performance Development Internaţional (HPDI) furnizează soluţii de leadership şi dezvoltare a resurselor umane prin training, coaching şi teambuilding.

Reprezentanţi ai lui Jim Bagnola în România, asigurăm evenimente de tip open şi cursuri personalizate pentru partenerii noştri, companii mari din ţară şi străinătate.

Ulterior, am dezvoltat servicii  anexe de consultanţă de tip business to business, ca reprezentanţi în România ai reţelei Internaţionale de B2B, Enablers International.

Câteva dintre companiile pentru care HPDI a lucrat în ultimele programe de tip open: Continental, BCR, Orange, BancPost, Unicredit Bank, Friesland, SecpralPro Instalaţii, Toyota Material Handling România, A&G Med, Industrial Access, Net Brinel, Raiffeisen Bank, Hilton, Sykes EEE, Leoni Wiring, Smithfield.

Pentru înscrieri sau alte informații suplimentare:

Mădălina Barbu

E-mail:madalina.barbu@hpdi.ro 
Tel: 0371187059; 0720051110

Lasă un răspuns

SUNA ACUM!