Maria Ion – HPDI

Maria Ion

Trainer

Maria este Marketing Ninja HPDI. Pasiunea  ei pentru marketing a început în 2014, pasiune susținută de atunci constant cu experiențe în acest domeniu. Spune despre ea că este un nativ digital și datorită faptului că marketing-ul digital a fost primul domeniu în care a lucrat, profitând de apariția și creșterea canalelor de social-media în Romania. Specializarea ei merge în două direcții interconectate: Startegie de Brand și Digital Marketing. A absolvit facultatea de marketing din cadrul Academiei de Studii Economice București și masterul de Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor, din cadrul Universității București. Educația formală a fost dublată constant de experiențe practice și cursuri conexe precum: Digital Marketing, Personal Branding, Design Graphic, Brand Management.

În ultimii 6 ani a acumulat experiențe de marketing în diferite zone de business precum: Agenție de publicitate, ONG, Asociații Internaționale, Start-up activ pe piața europeană și FMCG, în cadrul liderului de piață din industria cafelei, în Romanânia.

În această perioadă a inițiat și coordonat proicte de: Branding și Rebranding, Strategie de comunicare, strategie de digital marketing, analiză de piață, analiza consumatorilor, social media management, publicitate plătită, planificare strategică de business și training intern către echipele de marketing.

Bagajul divers de cunoștiințe și personalitatea ei o fac un om adaptabil care pune personalizarea pe primul loc, atât din poziția de Marketing, cât și din cea de trainer. Consideră că fundația e cea mai importantă componentă a unui proiect și că fără ea nu putem avea stabilitate, claritate și progres.

Pe lângă dedicarea în Marketing, Maria a absolvit cursul de Train the Trainers in cadrul Institutului Roman de Training în 2015 și practică activ această activitate încă din 2013.