Conflictul, un rezultat previzibil

Training de Conflict Management

cere oferta

De ce Conflictul, un rezultat previzibil?

Gestionarea conflictelor este o modalitate de rezolvare rapida a conflictelor, prin comunicare si negociere. Important este cum sa dezamorsam situatia inainte de a scapa de sub control. Intrebarea este: cat de bine gestionam conflictul? Unii oameni devin agresivi, altii nu sunt suficient de fermi. Unii oameni fug si se ascund de toate situatiile de conflict. Cea mai buna cale de urmat este abordarea rationala a tuturor oamenilor si a tuturor problemelor. Acest training este conceput pentru a putea gasi sursa adevarata a conflictului si pentru a-l putea gestiona astfel incat sa nu fie necesara interventia repetata pentru a calma situatia.

Cui se adreseaza acest training: tuturor celor care isi doresc sa cunoasca principiile medierii unui conflict si metodele de rezolvare si prevenire a situatiilor de acest gen.

Beneficii: transformarea neintelegilor in castig pentru ambele parti, abilitatea de a gasi adevaratele cauze ale conflictelor, obtinerea de relatii armonioase cu cei din jur, o mai buna stapanire de sine in situatii tensionate.

Obiectivele cursului:

1

Intelegerea conceptului de conflict in mod unanim

2

Constientizarea efectelor conflictului la nivel de organizatie si personal

3

Stabilirea cauzelor conflictelor din propria organizatie

4

Identificarea in faza incipienta a semnalelor unui posibil conflict

5

Cunoasterea etapelor de rezolvare ale unui conflict

6

Cunoasterea metodelor de aplanare si rezolvare a situatiilor conflictuale

7

Modalitati de a preveni conflictul

Topicurile cursului:

Conflictul-tipuri si cauze

- Tipuri de conflicte si situatiile in care apar
- Cele 5 disfunctionalitati ale unei echipe si conflictul care le genereaza
- Valorile personale si asteptarile, cauze subiective ale conflictului
- Elefantul roz despre care nu vorbeste nimeni

Reactii personale in conflicte

- Test MBTI
- Determinarea stilului personal de gestionare a conflictelor
- Gestionarea propriilor emotii intr-o situatie conflictuala
- EGO vs. obiective – cum invatam sa le diferentiem

Modalitati de rezolvare a conflictelor

- Concurenta
- Eschivarea
- Victorie - infrangere
- Adaptare
- Compromis

Gestionarea rationala a actorilor intr-un conflict

- Triunghiul Victima- Agresor- Salvator . Cum modificam pozitiile?
- Concentrarea pe solutii si nu pe gasirea vinovatului
- Restabilirea increderii pe termen lung prin strategia R-PAIR

Comunicarea si conflictul

- Ascultare activa
- Strategii de feedback
- Intrebarile modalitatea de deschidere catre rezolvare
- Limbajul non-verbal si cel paraverbal

Tehnici de prevenire a conflictului

- Stabilirea obiectivelor
- Clarificarea standardelor
- Cum evitam capcanele schimbarii
- Folosirea corecta a umorului si a criticilor

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 –Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 - 14:00 - Pauza de pranz

14:00 – 15:45 – Curs

15:45 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:00 – Curs

17:00 – 17:30 – Recapitulare

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experientiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Andrei Văcaru

" Creativitatea nu se masoara, se admira" - Andrei Vacaru
Progresul s-a nascut din cele mai nebunesti idei. Creatorii au fost, in primul rand, curajosi. Sa fii creativ inseamna nu doar sa ai curajul de a incerca ceva nou ci si de a face asta cand toata lumea in jurul tau iti spune ca nu are sens. Pana si Pamantul a inceput sa se invarta in jurul Soarelui…mai intai in imaginatia ...

citeste despre trainer:
Articol training

Trainer

Alexandru Bușilă

Alexandru Busila este licentiat in sociologie si psihologie si master in Terapia Cognitiv Comportamentala. Este trainer autorizat ANC de peste 5 ani. Continental, Hella, Mondial, Microsoft, Procter & Gamble,Toyota Material Handling Romania, Honeywell, Expur, Travelport, Frigoglass, Arctic, Ceragon, FM Logistic, Raiffeisen sunt doar cativa dintre clientii sai pe partea de corporate iar in ceea ...

citeste despre trainer:
Articol training

Trainer

Cristian Francu

Cristian este absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Desi are o diploma de economist, ii place sa se prezinte si ca arhitect... de poduri intre oameni.

Se considera un adevarat "problem solver" si considera ca uneori e mai usor sa intelegi si sa rezolvi problemele altora, decat pe ale tale. Probabil fiindca in problemele tale esti de multe ori prea impli...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

Mi-ar fi placut sa nu se termine atat de repede. Andrei are talentul de a te pune in situatii in care ai mai fost fara sa-ti dai seama si te face sa fii sincer cu tine. Se pricepe la oameni si ii place ceea ce face, so I never gets boring.

- Alexandra, Accenture

O experienta care ma ajuta cu siguranta sa ma analizez mai atent pe mine in primul rand.

- Anda Voicu, Fuchs

Multumim pentru multele elemente ale cursului ce ne-au dat de gandit si ne-au provocat. Am asteptat cu interes fiecare sesiune!

- Elena, Accenture

Acest curs ma ajuta sa ma pregatesc in situatia unui conflict iminent, cum sa-i fac fata si cel mai important, cum sa ies din el.

- Florin Ciobanu, Autoliv

Cursul de Conflict management mi-a oferit o noua perspectiva, mi-a oferit multe informatii noi si foarte multe informatii despre mine. A fost o lectie de viata.

- Cristian Creiniceanu, Mahle

Super training! Super trainer! Super materiale de lucru si multe solutii gasite pentru a rezolva un conflict.

- Cristina, Accenture

A fost o experienta interesanta, am putut sa identific anumite puncte pe care le pot folosi cu siguranta in activitatea profesionala zilnica...dar si personala.

- Sergiu Carabet, Plan.net

Recomand acest training tuturor persoanelor interesate de cunoasterea oamenilor din jur si de gestionarea/ evitarea conflictelor.

- Georgiana, Accenture

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!