Customer First

Training de Customer Experience

cere oferta

De ce Customer First?

Relatia vanzator-client a trecut dincolo de granitele produsului, la un nivel mult mai personal. Din punct de vedere sociologic relatiile interumane au evoluat in ritm galopant, insa timpul tot mai scurt, nevoile tot mai urgente si diversificate creeaza goluri in acest proces complex intitulat vanzator-cumparator.
Trainingul de customer care este una dintre cele mai inteligente investitii pentru compania ta. Oferind angajatilor o formare de tipul “costumer-centric” aceasta va duce la o crestere a loialitatii clientilor, retentia angajatilor si consolidarea imaginii companiei.

Cui se adreseaza acest training: managerilor si viitorilor manageri, angajatilor care au contact direct cu clientul, supervizorilor.

Beneficii: acest training este special conceput pentru a dezvolta abilitatile si comportamentele participantilor de a oferi excelenta in customer care. Iata cateva dintre cele mai importante beneficii ale trainingului:

– O mai buna intelegere a conceptului de customer care;

– Cresterea satisfactiei si a retentiei clientilor;

– Dezvoltarea socio-emotionala a angajatului si, implicit, a echipei;

– Crearea unui plan de actiune pentru o relatie mai eficienta cu clientii.

Obiectivele cursului:

1

Constientizarea importantei serviciului pentru clienti

2

Dezvoltarea abilitatilor necesare in procesul de customer care

3

Scurtarea timpului necesar pentru a deservi clientii prin dezvoltarea abilitatilor de ascultare si imbunatatirea tehnicilor de interogare

4

Cunoasterea modalitatii de scadere a numarului solicitarilor de “call-back” prin imbunatatirea capacitatii de a explica in mod clar urmatorul pas dintr-un proces

Topicurile cursului:

Introducere in customer care

Prima impresie conteaza

Comportament si excelenta in customer care

Excelenta in comunicare

Experiente memorabile

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 – 14:00 – Pranz

14:00 – 15:45 – Curs

15:45 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experientiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Cosmin Badea

Cosmin este licentiat in Informatica, iar in prezent urmeaza cursurile facultatii de Psihologie. Si-a completat cunostintele in domeniul psihologiei prin cursuri de dezvoltare personala in Terapie Cognitiv Comportamentala. Constientizarea importantei imaginii de sine in fata celorlalti a realizat-o in cadrul joburilor pe care le-a avut de-a lungul anilor. A fost producator de emisiuni, regizor de ...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

M-am simtit intr-un mediu familial, placut, intre oameni draguti, profesionisti. Multumesc pentru tot!

- Nicoleta, Isaf

Trainingul a fost foarte relaxant, m-a facut sa constientizez lucruri pe care le faceam din obisnuinta. Am descoperit cat de important este sa-mi gestionez emotiile.

- Carmen, Isaf

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!