Motivatie si absenteism

Training de scadere a fluctuatiei de personal

cere oferta

De ce Motivatie si absenteism?

Este bine cunoscut faptul ca oamenii au tendinta de a parasi un loc de munca atunci cand nu se simt importanti pentru sefi, colegi si companie. Stresul si nefericirea sunt cel mai des intalnite cauze ale demisiilor si absenteismului la locul de munca. Desi oamenii au tendinta de a-si justifica atitudinea prin salariul mic, adevarul este ca la baza neimplicarii lor stau lucruri precum demotivarea, lipsa de succes, lipsa de independenta, relatiile fragile si neincrederea in proprii manageri. Un alt element este lipsa de incredere ca pot schimba ceva in mai bine.

Cui se adreseaza acest training: tuturor factorilor de decizie care isi doresc sa isi depaseasca barierele personale si sa creasca nivelul de satisfactie al echipelor lor.

Beneficii: acest training explica toate aceste cauze si ofera informatii profunde despre cum gandesc intr-adevar oamenii din echipele noastre. De asemenea, propune o serie de directii de actiune astfel incat fiecare manager si middle manager sa poata crea o strategie in vederea cresterii optimismului si motivatiei.

Obiectivele cursului:

1

Sa identifice motivele care stau la baza demisiilor

2

Sa inteleaga modul in care stresul afecteaza productivitatea

3

Sa inteleaga diferenta dintre ceea ce spun si gandesc oamenii

4

Sa isi creeze propria strategie de combatere a neimplicarii

Topicurile cursului:

Factori demotivationali

- Salariu
- Importanta relatiilor sanatoase
- Valoarea realizarilor personale
- Puterea sentimentului de proprietate
- Importanta libertatii
- Puterea curajului

De ce lipsesc oamenii de la serviciu?

- Statistici si informatii despre absenteism si alte efecte ale stresului
- De ce zic oamenii “da” cand de fapt gandesc “nu”
- De ce mai degraba lipsesti decat sa iti rezolvi problemele?
- Ce nu le spun niciodata angajatii sefilor?

Cum sa crestem gradul de motivare a echipei?

- Cum sa faci pace cu greselile asumate in trecut si cum sa restabilesti relatii
- Stabilirea asteptarilor – ascultarea oamenilor, confirmarea ca au fost auziti
- Crearea unei noi directii - stabilirea unei metode pe care oamenii o pot folosi pentru a se asigura ca lucrurile se intampla conform obiectivelor stabilite
- Proiecte de detinere si responsabilizare – proiecte de inovare, brainstorming si sesiuni de rezolvare a problemelor
- Recompensarea rezultatelor – metode si criterii
- Feedback 360 – dovada de responsabilitate si curaj
- Stimularea curajului si a independentei – luarea deciziilor si asumarea riscurilor pot oferi rezultate mai bune decat adoptarea metodei sigurantei

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 – 14:00 – Pranz

14:00 – 15:45 – Curs

15:45 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experientiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Andrei Văcaru

" Creativitatea nu se masoara, se admira" - Andrei Vacaru
Progresul s-a nascut din cele mai nebunesti idei. Creatorii au fost, in primul rand, curajosi. Sa fii creativ inseamna nu doar sa ai curajul de a incerca ceva nou ci si de a face asta cand toata lumea in jurul tau iti spune ca nu are sens. Pana si Pamantul a inceput sa se invarta in jurul Soarelui…mai intai in imaginatia ...

citeste despre trainer:
Articol training

Trainer

Petru Păcuraru

Petru a absolvit Academia de Studii Economice, sectiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master in Project Management la Kenessaw State University in SUA, precum si cursul Aspen Institute – Young Leaders Program.
In urma cu peste 11 ani, Petru a inceput colaborarea cu Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri internationali, HPDI fiind reprezentantul exclusiv al trainerului ...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

Sunt foarte multumit de modul de prezentare si interactiunea trainer si candidat.

- Liviu, Hutchinson

In aceste doua zile am avut in fata un tip modest, dar capabil care m-a surprins placut in derularea cursului. Experienta ta a fost una care a reusit sa raspunda necesitatilor noastre. La mai mare!

- Viorel, Ulma Packaging

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!