Spune pe bune!

Training de Comunicare Asertiva

cere oferta cere oferta

De ce Spune pe bune?

Asertivitatea, capacitatea de a comunica succint si eficient, rabdarea de a asculta cu adevarat, abilitatea de a acorda si de a recepta feedback-ul sunt toate influentate de maniera in care ne raportam la ceilalti si la situatiile care ne scot din zona de confort.
Acest training inglobeaza tehnici de formulare si structurare a mesajelor, elemente de constientizare a stilului personal de comunicare, metode de depasire a propriilor bariere, instrumente pentru imbunatatirea si adaptarea comunicarii in functie de diferite situatii.

Cui se adreseaza acest training: tuturor celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare asertiva.

Beneficii: acest training le  ofera participantilor instrumentele pentru a putea exprima propriile opinii, sentimente, pentru a putea refuza elegant o cerere dar si pentru a-si imbunatati relatia cu ceilalti prin intermediul comunicarii.

 

Obiectivele cursului:

1

Dobandirea cunostintelor necesare pentru folosirea comunicarii asertive

2

Identificarea modului in care emotiile personale influenteaza comunicarea cu ceilalti

3

Intelegerea principiilor ascultarii active

4

Optimizarea mesajului in functie de ascultatori

5

Eficientizarea comunicarii prin adaptarea la factorii externi

6

Dobandirea abilitatii de a dezvolta propriile strategii de comunicare

Topicurile cursului:

Asertivitatea

- Definitie, beneficii, importanta
- Intelegerea stilurilor de comunicare (asertiv, pasiv, agresiv, manipulator)
- Bariere personale in folosirea comunicarii asertive

Emotii vs. ratiune

- Cum este influentata comunicarea de emotiile emitatorului si ale receptorului
- Testul sinceritatii
- Observarea / cunoasterea partenerilor de comunicare

Tehnici de eficientizare a comunicarii asertive

- Ascultarea activa
- Mesajul
- Comunicarea paraverbala
- Comunicarea nonverbala
- Canalul de comunicare (avantaje/ dezavantaje).
- Receptorul si efectul

Strategie de eficientizare a comunicarii pe termen lung

- Utilizarea comunicarii asertive
- Strategii de feedback
- Strategia RAPID (Relationare-Asteptari-Presupuneri-Itinerar-Da incredere)

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 – 14:00 – Pranz

14:00 – 15:45 – Curs

15:45 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii prin exemple

- Metode experentiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Andrei Văcaru

" Creativitatea nu se masoara, se admira" - Andrei Vacaru
Progresul s-a nascut din cele mai nebunesti idei. Creatorii au fost, in primul rand, curajosi. Sa fii creativ inseamna nu doar sa ai curajul de a incerca ceva nou ci si de a face asta cand toata lumea in jurul tau iti spune ca nu are sens. Pana si Pamantul a inceput sa se invarta in jurul Soarelui…mai intai in imaginatia ...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

A fost cel mai fain training pe care l-am facut in ultimii ani buni si, pe langa faptul ca mi-a placut, am prins mai mult decat credeam initial.

- Mircea Moga, Honeywell

Cel mai bun training pe soft skills de pana acum (7 ani).

- Diana Deaca, Honeywell

Impresionant, realist, axat pe lucruri concrete si utile atat pentru individ, cat si pentru echipa!

- Catalina Ciubotaru, HR Manager, Recognos

A comunica este un proces continuu de invatare. Iti multumesc, Andrei, pentru ca ne-ai reamintit ca a vorbi nu e tot una cu a comunica. Mult succes!

- Simona, Huf

Acest training mi-a depasit asteptarile. De fel, sunt o persoana care nu prea vorbeste, insa azi am reusit sa fac asta. Pentru mine a fist mare lucru sa-mi expun parerile in fata unui public. A fost dinamic si util!

- Daria Dumitrache, Emerson

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!