Spune pe bune!

Training de Comunicare Asertiva

cere oferta cere oferta

De ce Spune pe bune?

Asertivitatea, capacitatea de a comunica succint si eficient, rabdarea de a asculta cu adevarat, abilitatea de a acorda si de a recepta feedback-ul sunt toate influentate de maniera in care ne raportam la ceilalti si la situatiile care ne scot din zona de confort.
Acest training inglobeaza tehnici de formulare si structurare a mesajelor, elemente de constientizare a stilului personal de comunicare, metode de depasire a propriilor bariere, instrumente pentru imbunatatirea si adaptarea comunicarii in functie de diferite situatii.

Cui se adreseaza acest training: tuturor celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare asertiva.

Beneficii: acest training le ofera participantilor instrumentele pentru a putea exprima propriile opinii, sentimente, pentru a putea refuza elegant o cerere dar si pentru a-si imbunatati relatia cu ceilalti prin intermediul comunicarii.

 

Obiectivele cursului:

1

Dobandirea cunostintelor necesare pentru folosirea comunicarii asertive

2

Identificarea modului in care emotiile personale influenteaza comunicarea cu ceilalti

3

Intelegerea principiilor ascultarii active

4

Optimizarea mesajului in functie de ascultatori

5

Eficientizarea comunicarii prin adaptarea la factorii externi

6

Dobandirea abilitatii de a dezvolta propriile strategii de comunicare

Topicurile cursului:

Asertivitatea

- Definitie, beneficii, importanta
- Intelegerea stilurilor de comunicare (asertiv, pasiv, agresiv, manipulator)
- Bariere personale in folosirea comunicarii asertive

Emotii vs. ratiune

- Cum este influentata comunicarea de emotiile emitatorului si ale receptorului
- Testul sinceritatii
- Observarea / cunoasterea partenerilor de comunicare

Tehnici de eficientizare a comunicarii asertive

- Ascultarea activa
- Mesajul
- Comunicarea paraverbala
- Comunicarea nonverbala
- Canalul de comunicare (avantaje/ dezavantaje).
- Receptorul si efectul

Strategie de eficientizare a comunicarii pe termen lung

- Utilizarea comunicarii asertive
- Strategii de feedback
- Strategia RAPID (Relationare-Asteptari-Presupuneri-Itinerar-Da incredere)

Agenda cursului:

09:00 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 10:45 – Curs

10:45 – 11:00 – Coffee Break

11:00 – 13:00 – Curs

13:00 – 14:00 – Pranz

14:00 – 15:45 – Curs

15:45 – 16:00 – Coffee Break

16:00 – 17:30 – Curs

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii prin exemple

- Metode experentiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Andrei Văcaru

" Creativitatea nu se masoara, se admira" - Andrei Vacaru
Progresul s-a nascut din cele mai nebunesti idei. Creatorii au fost, in primul rand, curajosi. Sa fii creativ inseamna nu doar sa ai curajul de a incerca ceva nou ci si de a face asta cand toata lumea in jurul tau iti spune ca nu are sens. Pana si Pamantul a inceput sa se invarta in jurul Soarelui…mai intai in imaginatia ...

citeste despre trainer:
Articol training

Trainer

Vasile Hodorogea

Vasile comunica de cand se stie. In mod organizat, insa, o face de doar 22 de ani. Job, pasiune si obiect de studiu, comunicarea l-a purtat mai intai prin radio si mai apoi prin marketing si l-a obligat sa se adapteze la medii profesionale variate, la tipuri diferite de companii si la diverse moduri de lucru. A invatat de foarte devreme ca intotdeauna comunicarea este cu, pentru si despre oameni.<...

citeste despre trainer:
Articol training

Trainer

Irina Zecheru

Irina se recomanda ca fiind un trainer pasionat de oameni si tehnologie. Dupa studii de istoria artei in tara si strainatate si dupa cinci ani de livrat experiente de invatare (aka traininguri), Irina Zecheru poate spune cu o mare veneratie: ”inca invat”!
Ce pot avea  in comun  arta si trainingul? Raspuns Irinei se afla in cuvintele unuia dintre artistii ei preferati. Paul Klee is...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

In aceste doua zile am avut in fata un tip modest, dar capabil care m-a surprins placut in derularea cursului. Experienta ta a fost una care a reusit sa raspunda necesitatilor noastre. La mai mare!

- Viorel, Ulma Packaging

A fost cel mai fain training pe care l-am facut in ultimii ani buni si, pe langa faptul ca mi-a placut, am prins mai mult decat credeam initial.

- Mircea, Honeywell

Un curs in urma caruia am invatat lucruri utile, pe care am inceput deja sa le aplic in viata de zi cu zi (cu succes). Multumesc pentru curs!

- Alexandra Petre-Tanase, Ubisoft

Cel mai bun training pe soft skills de pana acum (7 ani).

- Diana, Honeywell

Impresionant, realist, axat pe lucruri concrete si utile atat pentru individ, cat si pentru echipa!

- Catalina, HR Manager, Recognos

A comunica este un proces continuu de invatare. Iti multumesc, Andrei, pentru ca ne-ai reamintit ca a vorbi nu e tot una cu a comunica. Mult succes!

- Simona, Huf

Acest training mi-a depasit asteptarile. De fel, sunt o persoana care nu prea vorbeste, insa azi am reusit sa fac asta. Pentru mine a fist mare lucru sa-mi expun parerile in fata unui public. A fost dinamic si util!

- Daria, Emerson

Andrei a reusit in aceste 2 zile sa trezeasca in noi idei care erau acolo si s-au prafuit, precum si ne-a aratat lucruri noi.

- Ovidiu, Honeywell

Trainer experimentat, cu abilitati excelente in comunicarea verbala si non-verbala. Multumesc!

- Cosmin, Honeywell

Foarte multe informatii practice, cu exemple; trainer foarte deschis.

- Alina, Honeywell

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!