Who do you follow, anyway?

Training de Customer Service

cere oferta

De ce Who do you follow, anyway?

In cadrul acestui training, participantii vor invata despre cum dinamica leader-follower influenteaza relatia organizatiei cu toti colaboratorii externi si cum poti transforma organizatia in lider prin multiplicarea proceselor de leadership la orice nivel. Tehnicile eficiente de Customer Service sunt in concordanta cu o cultura organizationala sanatoasa, bazata pe parteneriatul numit leadership.

Cui se adreseaza acest training: middle si top managers.

Beneficii: dupa stabilirea dinamicii leader-follower, urmatorul pas este de a extinde relatia spre exterior, de la angajati la client, printr-o strategie de customer service care creeaza o reputatie de Customer Experience remarcabila.

Obiectivul cursului:

1

Producerea unei experiente satisfacatoare a angajatului si o experienta unica a clientului. In final, toate partile implicate resimt multumirea rezultata din relationarea pe principiile leadership-ului.

Topicurile cursului:

Este cultura organizatiei orientata catre satisfactia managementului sau catre satisfactia clientilor?

Sunteti constient de legatura dintre stilul de management si productivitatea angajatului?

Sunt angajatii vostri vazuti ca cel mai important client?

Care sunt cele trei competente esentiale necesare pentru a avea o abordare de succes in cadrul echipei?

Cat de importanta este experienta emotionala a clientului?

Este absolut clar pentru managementul superior ca angajatii nu pot trata clientul mai bine decat sunt ei insisi tratati?

Angajatii se intreaba cum pot servi clientii mai bine, mai repede, mai ieftin?

Exista factori motivanti tangibili si intangibili pentru performanta angajatilor?

Agenda cursului:

08:45 – 09:30 – Welcome Coffee

09:30 – 11:00 - Who do you follow, anyway? 1 cu Jim Bagnola

11:00 - 11:15 – Coffee Break

11:15 – 13:00 – Who do you follow, anyway? 2 cu Jim Bagnola

13:00 – 14:00 – Pranz

14:00 – 15:00 – Who do you follow, anyway? 3 cu Jim Bagnola

15:00 – 15:15 – Coffee Break

15:15 – 16:45 – Exercitii, plan de actiune

16:45 - 17:00 - Incheiere eveniment, intrebari si raspunsuri

Metode folosite in curs:

- Exercitii si studii de caz

- Exemplificarea fiecarei teorii

- Metode experientiale

- Teme de lucru si exercitii

Articol training

Trainer

Jim Bagnola

Jim Bagnola este speaker international si executive coach, devenind in urma cu 6 ani CSP (Certified Speaking Professional). Aceasta distinctie il include in topul speakerilor din America de Nord. Jim a fost inclus si in "Top 30 lideri profesionisti din lume" in perioada 2006 - 2010 de catre Leadership Gurus International. Jim a colaborat cu companii precum: Shell Oil Company, Kroger Comp...

citeste despre trainer:

Parerile clientilor nostri:

This workshop made me realize that I have been concentrated so much attention on the company's clients that I forgot that my own employees are also our customers.

- Participant workshop

Hai sa invatam impreuna, scrie-ne!