Conflictul, un rezultat previzibil – HPDI

Conflictul, un rezultat previzibil

Training de Conflict Management

Training de Conflict Management

De ce Conflictul, un rezultat previzibil?

Gestionarea conflictelor este o modalitate de rezolvare rapidă a conflictelor, prin comunicare și negociere. Important este cum să dezamorsăm situația înainte de a scapa de sub control. Întrebarea este: cât de bine gestionăm conflictul? Unii oameni devin agresivi, alții nu sunt suficient de fermi. Unii oameni fug și se ascund de toate situațiile de conflict. Cea mai bună cale de urmat este abordarea rațională a tuturor oamenilor și a tuturor problemelor.

Acest training este conceput pentru a putea găsi sursa adevărată a conflictului și pentru a-l putea gestiona astfel încât să nu fie necesară intervenția repetată pentru a calma situația.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Înțelegerea conceptului de conflict în mod unanim
  • Conștientizarea efectelor conflictului la nivel de organizație și personal
  • Stabilirea cauzelor conflictelor din propria organizație
  • Identificarea în faza incipientă a semnalelor unui posibil conflict
  • Cunoașterea etapelor de rezolvare ale unui conflict
  • Cunoașterea metodelor de aplanare și rezolvare a situațiilor conflictuale
  • Modalități de a preveni conflictul

TOPICURILE CURSULUI

  1. Conflictul-tipuri și cauze
  • Tipuri de conflicte și situațiile în care apar
  • Cele 5 disfuncționalitați ale unei echipe și conflictul care le generează
  • Valorile personale și așteptările, cauze subiective ale conflictului
  • Elefantul roz despre care nu vorbește nimeni
  1. Reacții personale în conflicte
  • Test MBTI
  • Determinarea stilului personal de gestionare a conflictelor
  • Gestionarea propriilor emoții într-o situație conflictuala
  • EGO vs. obiective
  • cum învățam să le diferențiem
  1. Modalități de rezolvare a conflictelor
  • Concurența
  • Eschivarea
  • Victoria
  • Înfrângerea
  • Adaptarea
  • Compromisul
  1. Gestionarea rațională a actorilor într-un conflict
  • Triunghiul Victima- Agresor- Salvator . Cum modificăm pozițiile?
  • Concentrarea pe soluții și nu pe găsirea vinovatului
  • Restabilirea încrederii pe termen lung prin strategia R-PAIR
  1. Comunicarea și conflictul
  • Ascultare activă
  • Strategii de feedback
  • Întrebările: modalitatea de deschidere către rezolvare
  • Limbajul non-verbal și cel paraverbal
  1. Tehnici de prevenire a conflictului
  • Stabilirea obiectivelor
  • Clarificarea standardelor
  • Cum evităm capcanele schimbării
  • Folosirea corecta a umorului și a criticilor

AGENDA CURSULUI:

9:00 Welcome Coffee
9:30 Curs
10:45 Coffee Break
11:00 Curs
13:00 Pranz
14:00 Curs
15:00 Coffee Break
16:00 Curs
17:30 Incheiere
Trainer
Andrei Văcaru
“O idee genială dar neîmpărtășită are soarta unui erou necunoscut.” Vorbește mult. Și nu pentru că nu se poate abține ci pentru că domeniul comunicării îl definește. De la muzică la jurnalism și training, el folosește cuvintele, gesturile și inflexiunile vocii pentru a le arăta oamenilor că potențialul apare acolo unde începem să sesizăm detaliile.…
Află mai multe