Customer First – HPDI

Customer First

Training de Customer Experience

De ce Customer First?

Relația vânzător-client a trecut dincolo de granițele produsului, la un nivel mult mai personal. Din punct de vedere sociologic relațiile interumane au evoluat în ritm galopant, însă timpul tot mai scurt, nevoile tot mai urgente și diversificate creează goluri în acest proces complex intitulat vânzător-cumpărător.

Trainingul de customer first este una dintre cele mai inteligente investiții pentru compania ta. Oferind angajaților o formare de tipul “costumer-centric” aceasta vă duce la o creștere a loialității clienților, retenția angajaților și consolidarea imaginii companiei.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Conștientizarea importanței serviciului pentru clienți
  • Dezvoltarea abilitaților necesare în procesul de customer care
  • Scurtarea timpului necesar pentru a deservi clienții prin dezvoltarea abilitaților de ascultare și îmbunătățirea tehnicilor de interogare
  • Cunoașterea modalității de scădere a numărului solicitărilor de “call-back” prin îmbunătățirea capacității de a explica în mod clar următorul pas dintr-un proces

TOPICURILE CURSULUI

  • Introducere în customer care
  • Prima impresie contează
  • Comportament și excelență în customer care
  • Excelența în comunicare
  • Experiențe memorabile
Trainer
Jim Bagnola
Jim Bagnola este speaker internațional și executive coach. Este expert în domeniul leadershipului și al body-mind management-ului, cu accent pe influența modelelor de gândire asupra sănătății, fericirii, succesului și capacității de a fi lider. În ultimii patruzeci de ani a susținut prezentări și cursuri în întreagă lume, pe teme de Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching…
Află mai multe
Realizările noastre

Părerile clienților noștri:

  • Mereu training-urile HPDI sunt conform așteptărilor sau chiar le depășesc. Traineri cu care poți comunica, exerciții și materiale în legătură cu subiectul, sprijin.

    Emerson