Let’s Team Up Academy – HPDI

Let’s Team Up Academy

“Oamenii vor să se simtă auziți, înțeleși și luați în considerare.”

Ce conține Let’s Team Up Academy?

5 luni de învățare și practică în care participanții vor afla cum să își dezvolte abilitățile de a gestiona și dezvolta o echipă, indiferent de nivelul la care este aceasta.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Construirea unei reputații în 7 pași
  • Oferirea și primirea în mod constant a feedback-ului
  • Aflarea metodelor de creștere a angajamentului în interiorul echipei și folosirea acestora
  • Reintroducerea în echipă a unei persoane care aproape a ieșit din circuit
  • Ancorarea echipei în rezultate, nu în procese

TOPICURILE CURSULUI

MODULUL I – Lipsa încrederii
  1. Absența încrederii
  • Ezitarea în a cere ajutor sau în oferirea unui feedback constructiv
  • ezitarea în oferirea de ajutor în afara zonei lor de responsabilitate
  • eșuarea în a recunoaște experiența și aptitudinile celorlalți membri
  1. Construirea încrederii.
  • oferirea de informații specifice și corecte
  • prezentarea experiențelor anterioare
  • exercițiul eficienței echipei
  • cea mai importantă contribuție
  • cine suntem? de ce facem ce facem?
  1. Feedback 360
MODULUL II – Teama de conflicte

Teama de conflicte

  • întâlnirile sunt plictisitoare
  • ignoră subiecte controversate care pot deveni critice pentru succesul echipei
  • sunt de acord cu toate punctele de vedere și opiniile membrilor echipei
  • nu prezintă perspective diferite – nu spun mai mult decât li se cere
  • este o armonie artificială
  • Gestionarea conflictului.

Thinking

  • încrederea că managerul este pregătit pentru discuție
  • permisiunea de a contra-argumenta
  • un dialog deschis
  • o reamintire a competențelor

Feeling

  • să știe că ei contează ca persoane, că sunt ascultați
  • luare în considerare a sentimentelor lor
  • permisiunea de a contra-argumenta
  • să știe că nu este doar despre căștig
MODULUL III – Lipsa angajamentului

Lipsa angajamentului

  • creează ambiguitate în cadrul echipei referitor la direcția și prioritățile ei
  • exista lipsă de încredere și teama de a nu greși
  • discuțiile și deciziile sunt revizuite constant
  • se actionează foarte greu

Obținerea de angajament

  • o listă cu checkpoints pentru a marca evoluția
  • spatiu pentru a experimenta idei – să nu se simță grăbiți să ia o decizie fară toate informațiile necesare
  • arătarea că pentru orice decizie proastă exista soluții
MODULUL IV – Evitarea responsabilității

Evitarea responsabiltații

  • echipa face asta pentru a evita situațiile neconfortabile
  • creează resentimente în rândul membrilor echipei care au diferite standarde referitoare la performanță
  • încurajează mediocritatea
  • se ratează termenele de livrare

Asumarea responsabilității

  • prezentarea scopurilor și standardelor
  • se oferă claritate asupra a ceea ce se așteaptă de la ei și elimină ambiguitatea

Reviziuirea constanta a progresului

  • permite echipei să revină la traseul inițial
  • recompensarea echipei
  • creează o cultura a implicării
MODULUL V – Neatenția la rezultate

Neatenția la rezultate

  • echipa stagnează
  • scopurile nu sunt comune
  • este distrasă ușor
  • membrii echipei sunt concentrați pe propriile cariere și pe obiectivele individuale

Concentrarea pe rezultate

  • aprecierea echipei ca pe un întreg, nu că pe o individualitate
  • înțelegerea rolului și a importanței fiecărei persoane din echipă
  • încurajarea să se vadă beneficiul comun, nu doar cel individual
  • prezentarea rezultatelor în mod public
MODULUL VI – Rezoluții
  • Cum funcționăm mai departe
  • vei avea un decalog de funcționare a echipei tale
  • vei putea conecta comportamentele la rezultate
  • vei avea o mai bună înțelegere a abilitaților tale și cum te pot acestea ajuta pe tine și pe echipa ta, atunci când sunt folosite.

Instrumente de lucru

    • feedback recurent – 50/50 rule
    • ședințe pe bune
    • ownership și responsabilitate

AGENDA CURSULUI:

9:00 Welcome Coffee
9:30 Curs
10:45 Coffee Break
11:00 Curs
13:00 Pranz
14:00 Curs
15:00 Coffee Break
16:00 Curs
17:30 Incheiere
Trainer
Petru Păcuraru
Petru a absolvit Academia de Studii Economice, secțiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management la Kenessaw State University în SUA, precum și cursul Aspen Institute – Young Leaders Program. Este fondator și Managing Partner al HPDI (Human Performance Development International) dar și consultant și coach în Project Management, Motivare, Leadership și Antreprenoriat.…
Află mai multe