Project management – HPDI

Project management

Training de coordonare a proiectelor

De ce Project Management?

“The P in PM is as much about People Management as it is about Project Management.” (Cornelius Fichtner)
Fii organizat! Respectă-ți proiectul!

Managementul unui proiect presupune organizare, planificare, conducere, coordonare și evaluare a activităților și a resurselor necesare pentru atingerea unui anumit obiectiv, încadrându-te în timp și buget.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Înțelegerea diferenței dintre obiectivele de business și cele ale unui proiect
  • Realizarea unei strategii pentru succesul activității de project management (prioritizare, delegare)
  • Distribuirea echitabilă a fiecărei sarcini – WBS (Work Break Down Structure)
  • Organizarea unui proiect prin raportarea la interval de timp, resurse, riscuri și calitate
  • Cunoașterea pașilor și a domeniilor existente pentru project management

TOPICURILE CURSULUI

  1. Ce înțelegem prin proiect și managementul acestuia.
  2. Definiții, exemple, imaginea de ansamblu a conceptului.
  3. Pașii/ etapele managementului de proiect
  • Inițiere (actori importanți, stakeholderi, etape)
  • Planificare/ organizare
  • Execuție/ construcție
  • Control/ evaluare
  • Încheierea proiectului/ livrarea proiectului
  • Evaluare post-proiect
  1. Managerul de proiect
  • Rol, abilitați, sarcini, viziunea managerului (coordonare, gestionare a resurselor, motivare, delegare, follow-up, etc.)
  1. WBS – work break down structure
  • Definiții, exemple, etape ale WBS
  1. Gestionarea resurselor și a bugetului
  • Fiecare proiect are resurse și bugete specifice. În etapa de planificare a proiectului, managerului acestuia trebuie să estimeze resursele necesare și să nu le depășească. O resursă foarte importantă de care trebuie să țină cont orice manager este cea umană, care are nevoie de motivare și coaching de-a lungul întregului proiect.
  1. Managementul riscului
  • Cum poate fi anticipat orice risc și cum pot fi identificate cele mai bune soluții, dar și cum pot fi prevenite riscurile care nu se afla în controlul nostru
  • Managementul calității și livrarea proiectului
  • Fiecare proiect presupune un management al calității, iar acesta trebuie să corespundă întocmai angajamentului. Definirea conceptului, stabilirea standardelor și atingerea acestora
  1. Metode Agile aplicabile pentru managementul proiectelor
  • 2 ședințe zilnice
  • ședinte standing
  • coaching

AGENDA CURSULUI:

9:00 Welcome Coffee
9:30 Curs
10:45 Coffee Break
11:00 Curs
13:00 Pranz
14:00 Curs
15:00 Coffee Break
16:00 Curs
17:30 Incheiere
Trainer
Mădălina Barbu
Mădălina este trainer, facilitator de team building, MC la evenimente dar și project manager pentru programele HPDI unde reușește de fiecare dată să aducă energie și bună dispoziție. Are o experiență vastă începută în 2006 în lucrul cu echipele, fiind și trainer acreditat în metodologia Belbin – Roluri în echipă. Pe lângă experiența din team…
Află mai multe