The Voice – HPDI

The Voice

Training de Public Speaking

Training de Public Speaking

De ce The Voice?

Ținem discursuri în fiecare zi, în fața prietenilor, a familiei. Cu toate acestea, ni se pare extrem de greu să facem același lucru în fața unor străini sau în fața mai multor colegi. Teama, emoțiile, lipsa de experiență ne împiedică să facem un lucru pentru care avem toate calitățile necesare: vorbitul.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Pregătirea un discurs eficient
  • Învățarea trucurilor menite să mențină captivă atenția audienței
  • Identificarea și depășirea stărilor de teamă
  • Cunoașterea capcanelor unui discurs în public
  • Identificarea metodelor de relaxare și de transmitere către public și siguranță de sine
  • Adaptarea discursului în funcție de audiență și circumstanțe

TOPICURILE CURSULUI

  1. Gândire aplicată în rezolvarea creativă a problemelor
  • explorează provocarea, generează ideea, pregătește-te de acțiune
  • balanța dinamică a creativității (metoda convergenta/ divergenta)
  • mediul necesar creativității
  • condițiile esențiale pentru stimularea creativității
  1. Metoda CPS
    • principii
    • decizii
    • strategie
    • creativitate prin role play
  1. Definirea corectă a problemelor
  • metode de descoperire a sursei provocărilor
  • probleme pozitive
  • tehnica celor patru “I”
  • selectarea pe principiul importanței, definirea scopului
  1. Generarea ideilor
  • brainstorming, brainwriting, selectare valorică
  • conexiuni vizuale și redefinire
  • matricea evaluării ideilor
  • instrumentul PPCO (previzionarea resurselor și pericolelor)
  • elemente de suport

5.Dezvoltarea planului de acțiune

  • surse de ajutor vs. piedici
  • împărțirea acțiunilor pe etape și oameni
  • planificarea, evaluarea îndeplinirii obiectivelor

AGENDA CURSULUI:

9:00 Welcome Coffee
9:30 Curs
10:45 Coffee Break
11:00 Curs
13:00 Pranz
14:00 Curs
15:00 Coffee Break
16:00 Curs
17:30 Incheiere
Trainer
Andrei Văcaru
“O idee genială dar neîmpărtășită are soarta unui erou necunoscut.” Vorbește mult. Și nu pentru că nu se poate abține ci pentru că domeniul comunicării îl definește. De la muzică la jurnalism și training, el folosește cuvintele, gesturile și inflexiunile vocii pentru a le arăta oamenilor că potențialul apare acolo unde începem să sesizăm detaliile.…
Află mai multe