Who do you follow, anyway? – HPDI

Who do you follow, anyway?

Training de Customer Service

Training de Customer Service

De ce Who do you follow, anyway?

În cadrul acestui training, participanții vor învăța despre cum dinamica leader-follower influențează relația organizației cu toți colaboratorii externi și cum poți transforma organizația prin multiplicarea proceselor de leadership la orice nivel. Tehnicile eficiente de Customer Service sunt în concordanță cu o cultură organizațională sănătoasă, bazată pe parteneriatul numit leadership.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Producerea unei experiențe satisfăcătoare a angajatului și o experiență unică a clientului. În final, toate părțile implicate resimt mulțumirea rezultată din relaționarea pe principiile leadership-ului.

TOPICURILE CURSULUI

  • Este cultura organizației orientată către satisfacția managementului sau către satisfacția clienților?
  • Sunteți conștient de legătura dintre stilul de management și productivitatea angajatului?
  • Sunt angajații voștri văzuți ca cel mai important client?
  • Care sunt cele trei competențe esențiale pentru a avea o abordare de succes în cadrul echipei?
  • Cât de importantă este experiența emoțională a clientului?
  • Este absolut clar pentru managementul superior că angajații nu pot trata clientul mai bine decât sunt ei înșiși tratați?
  • Angajații se întreabă cum pot servi clienții mai bine, mai repede, mai ieftin?
  • Exista factori motivanți tangibili și intangibili pentru performanța angajaților?

AGENDA CURSULUI:

9:00 Welcome Coffee
9:30 Curs
10:45 Coffee Break
11:00 Curs
13:00 Pranz
14:00 Curs
15:00 Coffee Break
16:00 Curs
17:30 Incheiere
Trainer
Jim Bagnola
Jim Bagnola este speaker internațional și executive coach. Este expert în domeniul leadershipului și al body-mind management-ului, cu accent pe influența modelelor de gândire asupra sănătății, fericirii, succesului și capacității de a conduce. În ultimii patruzeci de ani a susținut prezentări și cursuri în întreagă lume, pe teme de Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching…
Află mai multe