Who do you follow, anyway? – HPDI

Who do you follow, anyway?

Training de Customer Service

De ce Who do you follow, anyway?

În cadrul acestui training, participanții vor învăța despre cum dinamica leader-follower influențează relația organizației cu toți colaboratorii externi și cum poți transforma organizația prin multiplicarea proceselor de leadership la orice nivel. Tehnicile eficiente de Customer Service sunt în concordanță cu o cultură organizațională sănătoasă, bazată pe parteneriatul numit leadership.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Producerea unei experiențe satisfăcătoare a angajatului și o experiență unică a clientului. În final, toate părțile implicate resimt mulțumirea rezultată din relaționarea pe principiile leadership-ului.

TOPICURILE CURSULUI

  • Este cultura organizației orientată către satisfacția managementului sau către satisfacția clienților?
  • Sunteți conștient de legătura dintre stilul de management și productivitatea angajatului?
  • Sunt angajații voștri văzuți ca cel mai important client?
  • Care sunt cele trei competențe esențiale pentru a avea o abordare de succes în cadrul echipei?
  • Cât de importantă este experiența emoțională a clientului?
  • Este absolut clar pentru managementul superior că angajații nu pot trata clientul mai bine decât sunt ei înșiși tratați?
  • Angajații se întreabă cum pot servi clienții mai bine, mai repede, mai ieftin?
  • Exista factori motivanți tangibili și intangibili pentru performanța angajaților?

AGENDA CURSULUI:

9:00Welcome Coffee
9:30Curs
10:45Coffee Break
11:00Curs
13:00Pranz
14:00Curs
15:00Coffee Break
16:00Curs
17:30Incheiere
Trainer
Jim Bagnola
Jim Bagnola este speaker internațional și executive coach. Este expert în domeniul leadershipului și al body-mind management-ului, cu accent pe influența modelelor de gândire asupra sănătății, fericirii, succesului și capacității de a fi lider. În ultimii patruzeci de ani a susținut prezentări și cursuri în întreagă lume, pe teme de Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching…
Află mai multe